Webinar: CSRD en de daarbij behorende strategische marketingvragen
Is de nieuwe CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) uit Europa een tool for change?
Is de nieuwe CSRD uit Europa een tool for change?
Als het aan de Europese Commissie ligt wordt het bedrijven verplicht om te rapporteren over hun inspanningen om klimaatverandering en ongelijkheid tegen te gaan. Voor grote bedrijven geldt dit vanaf 2025, dus moet data verzameld worden in 2024. En in de twee jaar daarna geldt dat ook voor kleinere partijen.
De belangrijkste vraag gaat over de financiering van die transitie. En, in het verlengde daarvan de nieuwe businessmodellen die daarbij horen.
Weet jij al welke nieuwe circulaire of regeneratieve businessmodellen bij jullie business passen? Hoe je daarmee vertrouwd raakt, terwijl je de risico’s van veranderen verkleint? En hoe dat je rol als senior marketeer gaat beïnvloeden?
Op 29 augustus van 15:30 – 16:30 organiseren wij samen met Innoboost een online webinar, om je op de hoogte te brengen over de CSRD en de strategische marketingvragen die daarbij horen.