Webinar: Toekomst van Marketing lunchbreak 12.00 – 13.00 uur

Een leuke én eenvoudige manier om bij te blijven in het marketingvak!

Webinar: Toekomst van Marketing lunchbreak 12.00 – 13.00 uur

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 0,00 (excl. btw)

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Luuk Ros

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 14-05-24

Geen file deze keer,
dit is een online event

14-05-24
12:00 - 13:00

schrijf me in voor 10-09-24

Geen file deze keer,
dit is een online event

10-09-24
12:00 - 13:00

schrijf me in voor 12-11-24

Geen file deze keer,
dit is een online event

12-11-24
12:00 - 13:00

De komende lunchbreaks in 2024 staan weer gepland op:

14 mei 2024 | Marketing Strategie

10 september 2024 | Customer Experience & Customer Journey

12 november 2024 | Marketing Management & Leadership

 

De toekomst van Marketing 14 mei – Marketingstrategie; over strategen en de toekomst

Wil jij meer inzicht krijgen in de toekomst van marketingstrategieën en de rol van marketeers als strategen? Dan mag je ons gratis lunchwebinar 'De Toekomst van Marketing' op 14 mei niet missen! Tijdens deze webinar bespreken we belangrijke aspecten van marketingstrategie en hoe deze evolueren in een snel veranderende wereld. 

Datum: 14 mei 2024 Tijd: 12:00 – 13:00 uur 

Het wordt zo vaak terloops genoemd dat je bijna zou denken dat iedereen in het vak ook goed begrijpt wat wordt bedoeld: Een marketingstrategie is wat volgt uit een marketinganalyse. Succesvolle marketing betekent waarde toevoegen aan het leven van de klant en de eigen organisatie. Marketingstrategie is een proces, een stappenplan om tot succesvolle marketing te komen. Het is een reis langs meetbare marketingdoelen, liefde voor de klant, het beïnvloeden van gedrag en relevante, onderscheidende en geloofwaardige proposities.

 

De primaire taak van marketeers is het vergroten van de vraag naar producten en diensten, het liefst op een meetbare manier. Marketingstrategie is het proces van bedrijfsdoelen via meetbare marketingdoelen naar marketingexecutie en daarmee waarde toevoegen aan het leven van de klant en de eigen organisatie. Maar hoe kóm je die goede vertaling van data naar een strategie en hoe verandert dat over de jaren? Hoe kom je tot een goede strategie als je het met beperkte middelen moet doen, of wanneer krachten ‘buiten marketing’ invloed proberen uit te oefenen op dat proces?

Daarover spreken we tijdens de aanstaande (gratis bij te wonen) lunchwebinar ‘de Toekomst van Marketing’

Emilie Huber is marketeer, ondernemer, adviseur, toezichthouder, inspirator en spreker. Ze ‘leerde’ marketing bij Unilever, was mede-oprichter van strategisch marketingbureau Branddoctors en won als ondernemer de ING Retail jaarprijs voor beste nieuwe retail concept met Colori Shoes. Ze adviseert bedrijven rondom groei en marketinguitdagingen en is daarnaast program director executive education bij het Erasmus Marketing Institute, onderdeel van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Naast Emilie neemt Rozemarijn Koopmans plaats, Managing Director en co-founder van creatief digitaal bureau Multitude en ethical marketeer. Als gecertificeerde B Corp bouwt zij dagelijks aan sterke merken voor changemakers, zodat zij kunnen concurreren met de oude economie. Ze voelt zich constant gedreven door positieve verandering om van een ethische keuze een logische keuze te maken en ontwerpt voor een samenleving waarin mens en planeet centraal staan.