Workshop: Copywriting – Tone of Voice
Zó schrijf je voor een merk.
Eerstvolgende beschikbare data
Wegens succes herhalen we ook in 2023 de NIMA Workshop: copywriting! Gemiddeld beoordeeld met een 8.3!
Exclusieve sessie voor maximaal 16 deelnemers.
Wat is het?
De kleuren van een merk liggen meestal wel vast. Maar soms klinkt een merk als degene die ervoor schrijft. En dat klopt eigenlijk niet. Sterke merken hebben dan ook een duidelijk omschreven tone-of-voice, een verbal identity. Een manier van schrijven en spreken, waardoor je ze direct herkent. Maar hoe kom je tot die toon? En hoe houd je hem vol? In deze workshop krijg je vuistregels voor het schrijven van een goede commerciële tekst en laten we je zien hoe je voor een merk schrijft. Je werkt tijdens deze NIMA workshop met het boekje 'Nogal Lange Koekjes of Huisgemaakte luxe roomboterassorti. Zo schrijf je voor een merk'
'Ik vond het een heel nuttige workshop. Leuk om zowel heel veel voorbeelden van de anderen te horen en ook met je eigen tekst aan de slag te gaan en hier ook direct feedback op te krijgen. Ik vond het echt heel leerzaam' – Inge Bruil, Merin
Voor wie?
Ben je marketeer, zet je posts op Facebook, blog of vlog je voor je merk of heb je veel contact met klanten, omdat je bijvoorbeeld bij de klantenservice of het webcareteam werkt? Dan is deze workshop precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter of heb je meer ervaring met website- dan merkenbouw? Ook dan heb je veel aan deze dag.
AANTAL PE-PUNTEN?
8 PE-punten
Geldt alleen voor: