Workshop: Paid social tactieken (dagdeel)

Basisprincipes en Strategieën voor Succesvolle Campagnes

INVESTERING

NIMA Member € 400,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 500,00 (excl. btw)

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Martijn Baten

BESCHIKBARE DATA

Wat ga je leren in de training?
Tijdens deze workshop van een dagdeel leer je de verschillende tactieken achter het effectief adverteren op social media platforms zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en TikTok. Je krijgt inzicht in de basisprincipes en mogelijkheden van 'paid social' en leert hoe je een funnel benadering kunt toepassen op social advertising. Deze workshop vormt een solide basis voor verdere verdieping in specifieke platforms, zoals in de vervolgworkshop “Social advertising op Facebook en Instagram.”
 
Inhoud van de training:
De workshop behandelt de volgende leerdoelen:
Begrijpen van de basisprincipes van social media advertising.
Ontwerpen van effectieve social advertising campagnes.
Toepassen van betaalde advertentiestrategieën op platforms zoals Facebook en Instagram.
Uitwerken van de belangrijkste onderdelen van een social advertising campagne.
Programma:
Welkom en introductie
Basisprincipes van paid social
Advertentiestrategieën voor paid social campagnes
Structuur van een social advertising campagne
Q&A en afronding
Voor wie bedoeld?
Deze workshop is bedoeld voor medewerkers die zich willen verdiepen in social media advertising en de basisprincipes en strategieën willen leren voor het opzetten van succesvolle campagnes. Het is ideaal voor marketingprofessionals, communicatieadviseurs en iedereen die betrokken is bij het adverteren op social media platforms.
 
Voor de workshop is een Meta advertentieaccount niet verplicht maar wel aanbevolen.
 

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten