Workshop: Verdiepingsdag Facebook & Instagram Advertising 2.0

Workshop: Verdiepingsdag Facebook & Instagram Advertising 2.0

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 560,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 640,00 (excl. btw)

Inclusief lunch en netwerkborrel

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar 20% op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99 heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SPREKERS VOOR DIT EVENT

Martijn Baten

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 28-06-23

Volgt
,

28-06-23
09:30 - 17:00

Adverteren op Facebook en Instagram is een zeer effectieve manier om gericht klanten te bereiken. Als marketingprofessional ken je inmiddels de kracht van het Meta advertentieplatform. Maar hoe zorg je ervoor dat je het maximale haalt uit je advertentiecampagnes op Facebook en Instagram? Deze eendaagse workshop geeft je de kennis en vaardigheden om meer resultaten te gaan behalen met je advertentiecampagne(s) door testen en optimalisaties.

Programma

Tijdens deze verdiepende workshop over het adverteren op Facebook en Instagram leer je over de mogelijkheden om de impact van je eigen advertentiecampagnes te vergroten. Je leert tijdens de workshop over het werken met een verfijnde targetingstrategie, het maximaal gebruiken van de Meta-Pixel en het optimaliseren van een advertentiecampagne door nauwgezet te analyseren en te experimenteren aan de hand van A/B testen. Aan de hand van cases en praktijkvoorbeelden die deelnemers zelf inbrengen leer je wat goed werkt in advertentiecampagnes en krijg je tips voor acties en hulpmiddelen die helpen om op grote schaal de prestaties van campagnes te vergroten.

Op hoofdlijnen bestaat het programma van deze workshop uit de volgende onderdelen:

  • Targetingstrategie (gevorderden)
  • Rapporteren en analyseren van advertentiecampagnes
  • Conversies meten met de Facebook-Pixel
  • Campagneoptimalisatie en A/B testen
  • Praktijkcases van deelnemers
  • Tips en tricks

Deze workshop omvat: 

  • Een interactieve presentatie door de trainer met ruimte voor het delen van eigen ervaringen en vraagstukken; 
  • Verschillende praktische werkopdrachten die deelnemers hun kennis en vaardigheden laat verdiepen.

Voor deelname aan deze workshop is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop. Ook is toegang tot een Meta-advertentieaccount verplicht benodigd om mee te doen tijdens de werkopdrachten.

Wat levert deze workshop je op?

Het volgen van deze workshop zorgt ervoor dat je verdiepende kennis en vaardigheden ontwikkeld om meer resultaten te behalen met je advertentiecampagnes op Facebook en Instagram. Als deelnemer weet je na het volgen van deze workshop hoe je de impact van je advertentiecampagnes kunt vergroten door het werken met een verfijnde targeting-strategie, het nauwgezet analyseren en optimaliseren van je campagnes, A/B testen en het gebruiken van handige tips en tricks.  

Voor wie is deze workshop?

Deze gevorderden workshop is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die al de nodige praktijkervaring hebben opgedaan met het adverteren op Facebook en Instagram en behoefte hebben aan verdieping van hun kennis en vaardigheden om meer resultaten te bereiken met hun campagnes. De workshop is een goed vervolg op de NIMA workshop 'Starten met Facebook & Instagram Advertising 1.0'