Young Professionals: Meet-up – CM.com

Exclusief toegankelijk voor NIMA leden met een Young Professionals lidmaatschap.

Young Professionals: Meet-up – CM.com

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 0,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 125,00 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Exclusief toegankelijk voor NIMA leden met een Young Professionals lidmaatschap.

Word lid en bespaar op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue lidmaatschap in combinatie met het Young Professionals lidmaatschap kun je naar gave evenementen.
Bekijk al onze lidmaatschapsopties of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 12-09-24

CM.com Amsterdam Office
Nachtwachtlaan 20, 1058 EA Amsterdam

12-09-24
16:30 - 17:45

Hoe kan je technologie inzetten om een superieure klantervaring te leveren? Door de opkomst van nieuwe technologieën zoals Generative AI, nieuwe WhatsApp messaging mogelijkheden en chatbots wordt het voor bedrijven gemakkelijker om een 1-1 contactmoment te creëren met hun klanten. Tijdens de meet-up bij CM.com duiken we in de wereld van conversational commerce en leer jij hoe je voor jouw merk op grote schaal gepersonaliseerde contactmomenten met jouw klanten kan creëren.
 
 
CM.com is één van de grootste partijen op het gebied van conversational commerce. Vanuit het hoofdkantoor in Breda ontwikkelt dit internationale bedrijf diverse oplossingen rondom betalingen, kaartverkoop bij events, messaging kanalen en software. Meerdere van deze elementen komen samen in het Engagement Platform van CM.com. Door het gebruik van data en algoritmes worden deze digitale kanalen gepersonaliseerd wat voor merken unieke mogelijkheden oplevert. De oplossingen van CM.com worden door vele organisaties gebruikt, zoals de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, De Efteling en DHL.
 
 
Daarnaast zal CM.com tijdens de meet-up vertellen hoe zij conversational commerce als sponsor en event supplier inzetten tijdens de Formula 1 Heienken Dutch Grand Prix. CM.com heeft voor dit event namelijk alle mogelijke touchpoints gedigitaliseerd waarbij slimme tools zorgen voor een unieke customer journey.
 
Na deze sessie ben jij in staat om voor jouw merk de eerste stapjes te zetten in een meer gepersonaliseerde journey. Je gaat naar huis met inspirerende cases en praktische tips om meer uit je digitale kanalen te halen. Daarnaast sluiten we de sessie af met een netwerkborrel waarbij je kan sparren met andere marketeers.