Op donderdag 5 juni gaan we met NIMA Young Professionals langs bij HEMA. Het bedrijf heeft de afgelopen jaren flink aan de weg getimmerd en is druk bezig met HEMA weer écht HEMA maken. Hoe maak je bijvoorbeeld spullen die het leven leuker maken én bijdragen aan een mooiere wereld? HEMA gelooft dat het begint met een goed idee. Of het nou gaat om strandspeelgoed van oude visnetten of oplaadbare fietslampjes— de ontwerpers van HEMA denken aan álles. Zo worden kleine ideeën, grote HEMA-producten met een positieve impact.
Tijdens deze Top Marketing Tour vertellen o.a. Daniël Franco (Head of Retail Media & Advertising) en Odine van den Broeke (HEMA Retail Media Lead) hoe HEMA te werk gaat. In de break-outsessies ontdek je hoe HEMA van idee naar actie gaat – en hoe jij zelf aan de slag kunt met een te gekke HEMA-case!
Ben jij erbij? Meld je snel aan!
Programma
13.00 uur | Inloop met koffie (en uiteraard toumpoucen)
13.30 uur | Inhoudelijke marketing presentaties
14.00 uur | Uitleg case
14.30 uur | Break-out sessies: 'Goed Idee' en HEMA Retail media
15.45 uur | Case uitwerken
16.45 uur | Presentatie cases aan jury
17.15 uur | Afsluitende netwerkborrel
13.00 uur | Inloop met koffie (en uiteraard toumpoucen)
13.30 uur | Inhoudelijke marketing presentaties
14.00 uur | Uitleg case
14.30 uur | Break-out sessies: 'Goed Idee' en HEMA Retail media
15.45 uur | Case uitwerken
16.45 uur | Presentatie cases aan jury
17.15 uur | Afsluitende netwerkborrel