Young Professionals: Top Marketing Tour – KPN

Exclusief toegankelijk voor NIMA Young Professionals

Young Professionals: Top Marketing Tour – KPN

Eerstvolgende beschikbare data

INVESTERING

NIMA Member € 105,00 (excl. btw)

Normaal tarief € 230,00 (excl. btw)

Exclusief en kosteloos toegankelijk voor NIMA leden met een Young Professionals lidmaatschap.

Word lid en bespaar op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue lidmaatschap in combinatie met het Young Professionals lidmaatschap kun je naar gave evenementen.
Bekijk al onze lidmaatschapsopties of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
NIMA hanteert de NIMA annuleringsvoorwaarden.

Let op! Hebben we geen tijdige afmelding van je ontvangen, dan brengen we € 50 excl btw. in rekening.

BESCHIKBARE DATA

schrijf me in voor 27-02-25

KPN
Teleportboulevard 121, 1043 EJ Amsterdam

27-02-25
14:00 - 17:00

KPN’s ‘Stukje Van Mij’ – Een masterclass in impactvolle marketing en stakeholdermanagement
 
Een van de redenen waarom we zo enthousiast zijn om KPN te bezoeken, is hun indrukwekkende en baanbrekende campagne 'Stukje Van Mij' met zangeres MEAU. Deze campagne heeft zich gericht op het vergroten van het bewustzijn rondom online shaming en het ongewenst delen van intieme beelden, met de boodschap: "Denk na voordat je doorstuurt." De campagne heeft niet alleen nationaal een grote impact gehad, maar werd ook internationaal bekroond met een Grand Prix in Cannes.
Tijdens dit event neemt KPN je mee in de uitdagende reis die ze hebben afgelegd. Van het pitchen van een idee dat aanvankelijk niet veel enthousiasme opriep, tot het overtuigen van interne stakeholders – van monteurs tot de CEO – om zich volledig in te zetten voor het project. Je krijgt inzicht in hoe lange termijn brand investment soms moeilijk te verdedigen is in een wereld die vooral gericht is op snelle resultaten, en hoe je kunt blijven geloven in jouw visie.
 
Meer dan alleen een campagne 
De campagne is onderdeel van ‘Beter Internet’, wat is uitgegroeid tot een overkoepelend thema dat KPN’s ESG-strategie drijft. Van hun TikTok Talkshow voor jongeren tot het KPN Mooiste Contact Fonds en ambitieuze groene initiatieven, dit concept leeft door de hele organisatie.
 
Wat kun je verwachten?
 
  • Inzichten uit de praktijk: Hoe breng je een gedurfde campagne tot leven in een grote organisatie? KPN deelt hun strategieën voor effectief stakeholdermanagement en hoe je je ideeën succesvol kunt pitchen.
  • Inspiratie voor lange termijn denken: Leer hoe je vasthoudt aan je merkvisie en investeert in duurzame merkinitiatieven, zelfs onder druk voor snelle resultaten. 
  • Het belang van samenwerking en cultuur: Ontdek hoe KPN het concept ‘Beter Internet’ heeft geïntegreerd in de hele organisatie, waardoor het een levend onderdeel van hun cultuur is geworden.
 
Programma
13:30 uur | Inloop
14:00 uur | Start presentatie
15:30 uur | Uitwerken case
16:30 uur | Presentatie case
17:00 uur | Afsluitende borrel

AANTAL PE-PUNTEN?
2 PE-punten