Young Professionals: Top Marketing Tour – Rode Kruis
Exclusief toegankelijk voor NIMA Young Professionals
Eerstvolgende beschikbare data
Hulp geven aan mensen in nood, dichtbij en ver weg: dat is waarom het Rode Kruis bestaat. Hun missie is het voorkomen en verzachten van menselijk lijden, waar dan ook, het beschermen van levens en het waarborgen van respect voor de mens. Je kent ze waarschijnlijk van noodhulpacties zoals tijdens de aardbeving in Turkije en Syrië, het gewapend conflict in Oekraïne of de hulp die het Rode Kruis tijdens COVID in Nederland bood. Zowel nationaal als internationaal is het Rode Kruis actief.
Op 2 november ontvangt het Rode Kruis ons op het hoofdkantoor in Den Haag en neemt o.a. het Hoofd Communicatie, Mireille Spapens, ons mee in de uitdaging die de organisatie heeft om gedurende het hele jaar te zorgen voor aandacht. Hoe zorg je ervoor dat mensen niet alleen geld doneren tijdens rampen maar ook voor structurele problemen die zich hier afspelen, zoals aandacht voor voedselnood, vluchtelingen en armoede? Hoe kan je krachten bundelen als marketingmiddelen beperkt zijn? Het merk zet data (en AI) steeds vaker in om de schade van rampen op voorhand te beperken, het Rode Kruis legt je uit waarom. Meld je aan en denk mee met belangrijke vraagstukken voor de organisatie.
Programma
14:00 uur | Inloop met koffie
14:30 uur | Presentatie
15:30 uur | Toelichting case + uitwerken
16:45 uur | Presentatie case aan jury
17:15 uur | Afsluitende netwerkborrel
14:00 uur | Inloop met koffie
14:30 uur | Presentatie
15:30 uur | Toelichting case + uitwerken
16:45 uur | Presentatie case aan jury
17:15 uur | Afsluitende netwerkborrel
Sprekers o.a.:
Harm Goossens, directeur Rode Kruis
Mireille Spapens, Hoofd Communicatie
Sanneke Swen, Manager Ambassadeurs & Influencers
Harm Goossens, directeur Rode Kruis
Mireille Spapens, Hoofd Communicatie
Sanneke Swen, Manager Ambassadeurs & Influencers