Op donderdag 3 juli organiseert NIMA een speciale zomerintervisie voor marketeers. Geen stoffige sessie, maar een frisse avond vol inspiratie, creativiteit en natuurlijk pizza.
De case: Cityfans
Cityfans is een frisse speler in de vrijetijdsmarkt, met digitale en interactieve city experiences in meer dan 40 steden. Geen standaard stadswandelingen, maar digitale, interactieve city experiences die gericht zijn op beleving. Denk aan verrassende uitjes voor gezinnen, vriendengroepen, koppels, toeristen en teams. Ze zijn al actief in meer dan 40 steden, maar richten zich nu op de Nederlandse markt om daar écht voet aan de grond te krijgen.
Cityfans is een frisse speler in de vrijetijdsmarkt, met digitale en interactieve city experiences in meer dan 40 steden. Geen standaard stadswandelingen, maar digitale, interactieve city experiences die gericht zijn op beleving. Denk aan verrassende uitjes voor gezinnen, vriendengroepen, koppels, toeristen en teams. Ze zijn al actief in meer dan 40 steden, maar richten zich nu op de Nederlandse markt om daar écht voet aan de grond te krijgen.
De uitdaging
Hoe zorgen we dat Cityfans in Nederland top-of-mind wordt als mensen iets leuks willen doen in hun eigen land? Tussen de bekende uitjes, TikTok-hypes, escape rooms en Netflix door moet Cityfans eruit springen. Hoe positioneer je zo’n concept op een onderscheidende manier? En hoe bereik je verschillende doelgroepen met een sterk verhaal?
Hoe zorgen we dat Cityfans in Nederland top-of-mind wordt als mensen iets leuks willen doen in hun eigen land? Tussen de bekende uitjes, TikTok-hypes, escape rooms en Netflix door moet Cityfans eruit springen. Hoe positioneer je zo’n concept op een onderscheidende manier? En hoe bereik je verschillende doelgroepen met een sterk verhaal?
Wat kun je verwachten?
Een inspirerende sessie met andere marketingprofessionals, waarin we in een zomerse setting onze ideeën en inzichten delen. Praktisch, inhoudelijk en met genoeg ruimte voor creativiteit en uiteraard een overheerlijke pizza.
Een inspirerende sessie met andere marketingprofessionals, waarin we in een zomerse setting onze ideeën en inzichten delen. Praktisch, inhoudelijk en met genoeg ruimte voor creativiteit en uiteraard een overheerlijke pizza.