NIMA Zuid inspireert – Ziekenhuis Bernhoven: De mens centraal in de zorg

In november 2017 sleepte ziekenhuis Bernhoven in Uden voor de derde keer de Gastvrijheidszorg Award in de wacht. De toelichting van de jury: “Bij Bernhoven staat de mens centraal, niet zijn of haar ziekte. Van hoog tot laag worden er grote inspanningen geleverd om het de patiënt naar de zin te maken. Het gastvrijheidsbeleid van Bernhoven is geborgd in zowel de structuur, de cultuur als de processen en behalve speerpunt vooral ook onderdeel van een hoger doel: zinnige en mensgerichte zorg voor de omgeving.”

Bernhoven kiest sinds een paar jaar heel bewust voor een nieuwe aanpak met betrekking tot het organiseren van de zorg waarbij zorgkosten gereduceerd worden, juist door in te zetten op kwaliteit. Betere zorg door minder zorg, is zinnige zorg.

We zijn er trots op dat we met ‘NIMA Zuid Inspireert’ op woensdag 21 november a.s. te gast zijn in dit meest gastvrije ziekenhuis en een kijkje in de keuken van Bernhoven. Er is aandacht voor de nieuwe strategie van Bernhoven en hoe deze is vertaald naar interne en externe stakeholders. Naast een rondleiding staan de volgende vragen centraal:

  • Waarom de ontwikkeling van een nieuwe strategie voor Bernhoven?
  • Hoe maak je de vertaalslag van de nieuwe strategie van het ziekenhuis naar de  profilering  van het ziekenhuis naar stakeholders?
  • Welke rol speelt marketing & communicatie in de aanpak naar zinnige en mensgerichte zorg voor de omgeving?
  • Wat kunnen we leren van marketing in non-profit organisaties?
  • Met welke uitdagingen hebben marketing- en communicatie-experts in de zorg te maken?

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij PostNL, LaTrappe, Movico en ASML. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2018 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

NIMA Zuid inspireert: Brabantia – Designed for living

Brabantia wordt in 1919 in het Nederlandse plaatsje Aalst opgericht door een groep van 15 mensen. Een familiebedrijf pur sang. Toen en nu. Met een vast geloof in mooie, plezierige en duurzame producten, gemaakt door mensen met een hart voor kwaliteit. Dat is waar designed for living voor staat. In 2016 was ze daarom de trotse winnaar van de Dutch Design Award. Bovendien won Brabantia de prestigieuze ondernemersprijs EY Entrepreneur of the Year 2017.

Brabantia is een echt familiebedrijf gebouwd op familiewaarden. Met een constante drang te vernieuwen met onderscheidende product concepten en een betere wereld achter te laten voor de volgende generatie.

Op 19 september organiseert Nima Zuid een bijzondere sneak preview op de nieuwe kijk van Brabantia op marketing door Romke Swinkels, Marketing & Innovation Director van Brabantia.

Deze  bijeenkomst begint om 13.30 uur en eindigt om 20.00 uur (inclusief diner).

Voordeel! NIMA Zuid Cyclusinschrijving

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij PostNL, LaTrappe, Movico en ASML. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2018 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

   

Sales community: Kick-off event!

KICK-OFF NIMA SALES COMMUNITY: MET TAMARA SCHENK, Thought Leader en internationaal één van de 50-invloedrijkste Sales personen, deelt de laatste Sales Insights met je. En Marc Smit, Independent Sales Consultant bij de Miller Heiman Group, leert je hoe je succesvoller regie kunt voeren op de DMU.

Niet alleen interessant voor Sales-tijgers, maar ook voor Marketeers.

Laat je inspireren hoe jij in deze snel veranderende wereld succesvol kunt zijn en doe nieuwe actuele inzichten op!

Hoe kunnen Sales en Marketing professionals zich voorbereiden op nieuwe situaties en daarin succesvol zijn? Het behalen van targets is moeilijker dan ooit. Groei verlangt innovatie en verandering. Hoe kan je hierop voorsorteren?
• Leer van de successen van World Class organisaties
• Ontwikkel inzicht in je klanten, het beslistraject en de Customer Journey met de Sales Relationship Matrix
• Ontdek hoe je smart nieuwe opportunities creëert en managet en hoe je jezelf kunt blijven ontwikkelen als Sales professional
• Zie hoe Sales organisaties en Sales Leiderschap zich succesvol ontwikkelen
• We kijken ook verder vooruit richting 2020: voor welke uitdagingen word je als Sales Professional of als Sales Leader gesteld en hoe kan je je daar het beste op voor kunt bereiden.

Het programma is deels interactief en je krijgt gelijk toepasbare inzichten, waarmee je morgen al aan de slag kunt. Tamara presenteert in het Engels.

PROGRAMMA KICK-OFF NIMA SALES COMMUNITY

16:00 – 16:30 uur ontvangst met koffie en thee
16:30 – 16:40 uur opening en welkom door NIMA Sales Community
16:40 – 18.10 uur 1e sessie – De laatste Sales Insights door Tamara Schenk – Research Director voor CSO Insights
18.10—18.45 uur diner
18.45 – 19.30 uur 2de sessie – Succesvoller zijn in Sales door meer regie op de DMU – Marc Smit – Independent Sales Consultant bij Miller Heiman Group
19:30 afsluiting + borrel in het NIMA café

Masterclass: Neuromarketing- Brain Gain (1 dag)

Nu wetenschappers met ‘state of the art’ onderzoeksapparatuur rechtstreeks in het levende brein kunnen kijken, verandert het marketing- en communicatievak zienderogen. De onderbuik wordt verruild voor de bovenkamer. Met spectaculaire resultaten van dien. Prijsstelling op basis van het onbewuste. Verpakkingen die begeerte ‘aanzetten’. Reclames die de koopknop weten te vinden. Verbetering van efficiency en effectiviteit met 10 tot 30 procent zijn geen uitzondering. Dat alles is de belofte van neuromarketing. The brain game has started!

 

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onderbewust zijn. Marketeers houden zich nu vooral nog bezig met die 5% van wat consumenten bewust beslissen en doen. Dat kan effectiever! Iedere marketeer zou daarom moeten weten wat er in die 95% onderbewustzijn bij de consument omgaat. Neuromarketing helpt hierbij het inzicht en het antwoord te verkrijgen.

Kom naar de Masterclass en leer hoe je Neuromarketing kan inzetten om bij de onderbewustzijn van de consument door te dringen en hiermee je voordeel op te doen!

Je gaat naar huis met praktische toepassingen, tips en trucs voor je eigen bedrijf. Om het nog mooier te maken krijg je het boek de koopknop – Martin de Munnik mee.

Schrijf je snel in voor deze gewilde masterclass om ervoor te zorgen dat je deze mooie kans niet mist!

Kijk snel wat anderen van deze masterclass vonden!

Deze masterclass wordt georganiseerd in samenwerking met:

Masterclass: Neuromarketing- Brain Gain (1 dag) in Rotterdam

Nu wetenschappers met ‘state of the art’ onderzoeksapparatuur rechtstreeks in het levende brein kunnen kijken, verandert het marketing- en communicatievak zienderogen. De onderbuik wordt verruild voor de bovenkamer. Met spectaculaire resultaten van dien. Prijsstelling op basis van het onbewuste. Verpakkingen die begeerte ‘aanzetten’. Reclames die de koopknop weten te vinden. Verbetering van efficiency en effectiviteit met 10 tot 30 procent zijn geen uitzondering. Dat alles is de belofte van neuromarketing. The brain game has started!

 

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onderbewust zijn. Marketeers houden zich nu vooral nog bezig met die 5% van wat consumenten bewust beslissen en doen. Dat kan effectiever! Iedere marketeer zou daarom moeten weten wat er in die 95% onderbewustzijn bij de consument omgaat. Neuromarketing helpt hierbij het inzicht en het antwoord te verkrijgen.

Kom naar de Masterclass en leer hoe je Neuromarketing kan inzetten om bij de onderbewustzijn van de consument door te dringen en hiermee je voordeel op te doen!

Je gaat naar huis met praktische toepassingen, tips en trucs voor je eigen bedrijf. Om het nog mooier te maken krijg je het boek de koopknop – Martin de Munnik mee.

Schrijf je snel in voor deze gewilde masterclass om ervoor te zorgen dat je deze mooie kans niet mist!

Kijk snel wat anderen van deze masterclass vonden!

Deze masterclass wordt georganiseerd in samenwerking met:

Mastercourse: Social Selling (5 avonden)

Wat is het?

Voeg jij waarde toe aan je relaties? Verbind jij ongevraagd twee mensen uit je netwerk als je ervan overtuigd bent dat ze voor elkaar van toegevoegde waarde zijn? Durf jij 10% van je kennis weg te geven, om misschien die andere 90% te mogen factureren? Social selling is het creëren van een persoonlijk merk als salesprofessional, op basis van je autoriteit en expertise. Mensen doen zaken met mensen. Je kunt een klik bewerkstelligen door onderscheidend te acteren richting je (potentiële) klanten. Door je online activiteiten en attitude draai je het salesproces om van een Push naar een Pull; mensen raken geïnteresseerd in jouw kennis en kunde. En dat brengt resultaat! Je wordt top of mind of komt op de shortlist van je prospect.

De insights uit deze Mastercourse zijn gebaseerd op ervaringen bij tientallen bedrijven in binnen- en buitenland. De avonden worden gevuld met interactieve presentaties en praktische oefeningen waarbij LinkedIn, contentmarketing en – in mindere mate – Twitter centraal staan.

Programma

De classes vinden plaats op woensdagavond van 18.00 tot 21.00 uur op de volgende data:

  •  21 maart 2018 : Social Selling-strategie
    Wat is ‘social selling’? Hoe kan ik als salesprofessional gestructureerd met social selling aan de slag en hoe krijg ik mijn organisatie en/of collega’s mee? Je leert over de 9 stappen die je kunt meenemen naar je organisatie en krijgt uitleg over het BEST-model (Brand, Establish, Support, Transaction)
  • 28 maart 2018: Branding
    Het ontwikkelen en onderhouden van een sterke Personal Brand is van wezenlijk belang. Maar hoe creëer je zo’n personal brand op LinkedIn, op Twitter of met je content? Hoe zorg je ervoor dat mensen jou als autoriteit op je vakgebied gaan zien? Hoe zorg je ervoor dat jouw netwerk weet in welke situatie ze je moeten verbinden met je doelgroep?
  •  4 april 2018: Content
    Contentmarketing is de sleutel om bij een inkoper in beeld te komen. Maar hoe vind, beoordeel en cureer je content? Hoe ontwikkel je zelf content en presenteer je die in (con)verteerbare brokken?  Deze avond gaan we aan de slag met content tools, en stel je een persoonlijke contentkalender op om jouw expertise onder de aandacht te brengen, daar waar jouw doelgroep zich bevindt.
  • 11 april 2018: Social Selling in de praktijk
    Met een sterk personal brand en waardevolle content in de aanslag, wordt het tijd om een doelgroep in kaart te brengen. Op welke platformen is je doelgroep actief en hoe vinden we die? Hoe kunnen we op een relevant moment contact leggen? Leer alles over manieren om via LinkedIn (Sales Navigator) leads op te volgen en afspraken te genereren. Ervaar hoe je Twitter kunt inzetten om je prospect ‘digitaal te omsingelen’. Maak ambassadeurs van de professionals in je netwerk.
  •  18 april 2018: Social Selling routing
    Tijdens deze laatste bijeenkomst gaan we werken aan jouw persoonlijke actieplan ‘social selling’. Gebaseerd op jouw voorkeuren en manier van werken gaan we aan de slag met social selling tools en templates, zodat je er iedere dag zo efficiënt mogelijk mee aan de slag kunt. We stellen je KPI’s voor, zodat je je eigen voortgang kunt meten en geven antwoord op alle resterende vragen over social selling.

Na afloop van deze mastercourse ontvang je als bewijs van deelname een deelnamecertificaat met registratie in MyCareer

Cijfers Social Selling

  • 95% van de inkopers reageert niet meer op koude telefonische acquisitie
  • 75% van de inkopers (B2B) baseert zijn of haar shortlist op online research en referentie
  • Bedrijven die ‘social selling’ strategisch inzetten behalen gemiddeld 50% meer leads
  • 70% van de inkopers (B2B) vindt waardevolle content een voorwaarde om zaken te doen
  • Sales professionals die aan ‘social selling’ doen, worden vier keer zo vaak geïntroduceerd door hun netwerk

Workshop: Een succesvolle LinkedIn-strategie in Rotterdam

Wegens succes wordt deze workshop herhaald. 

Het interactieve programma is volledig gericht op het effectief en professioneel gebruik van LinkedIn door marketing- en salesprofessionals. Deelnemers krijgen inzichten in zowel de gratis als betaalde functionaliteit en de diverse toepassingsmogelijkheden.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • LinkedIn, feiten en cijfers in relatie tot toepassing vanuit marketing en sales
  • De kracht van het individuele profiel, de medewerker als online ambassadeur
  • Hoe kunnen uw salescollega’s gebruik maken van LinkedIn voor Social Selling?
  • De toepassing van het bedrijfsprofiel; leer alles over organisch en gesponsorde updates en doelgroepbepaling
  • LinkedIn Groups, wanneer en hoe heeft een LinkedIn-community waarde voor uw organisatie?
  • Succesvolle interne en externe contenstrategie; hoe verhoogt u het bereik met behulp van strategisch inzicht en uw medewerkers?

Vorm:

Interactieve presentatie met voorbeelden van succesvolle organisaties en ruimte voor de inbreng van vragen en casussen van deelnemers. Deelnemers dienen zelf de beschikking te hebben over een laptop (bij voorkeur geen tablet).


Voor wie?

Deze sessie is bedoeld voor marketing-, communicatie- en/of salesprofessionals die voor henzelf en organisatie meer uit LinkedIn willen halen. Bij voorkeur zijn deelnemers medebeheerder van het bedrijfsprofiel. Deelnemers ontvangen ideeën over het opstellen van een LinkedIn-strategie voor de organisatie of kunnen een bestaande strategie toetsen.

 

Docent Richard van der Blom geeft in deze 1-daagse intensieve LinkedIn Training een compleet beeld van de mogelijkheden van het LinkedIn-netwerk. Met de opgedane kennis en tips kun je direct aan de slag met je persoonlijke pagina en Company Page. Ook krijgt je een mooie overview van de commerciële mogelijkheden, zoals Sales Navigator.” Anja Smid SMP SCP – Interim Marketing & Communicatie Advies bij AnjaSmid Communicatie

Workshop: Een succesvolle LinkedIn-strategie

Wegens succes wordt deze workshop herhaald. 

Het interactieve programma is volledig gericht op het effectief en professioneel gebruik van LinkedIn door marketing- en salesprofessionals. Deelnemers krijgen inzichten in zowel de gratis als betaalde functionaliteit en de diverse toepassingsmogelijkheden.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • LinkedIn, feiten en cijfers in relatie tot toepassing vanuit marketing en sales
  • De kracht van het individuele profiel, de medewerker als online ambassadeur
  • Hoe kunnen uw salescollega’s gebruik maken van LinkedIn voor Social Selling?
  • De toepassing van het bedrijfsprofiel; leer alles over organisch en gesponsorde updates en doelgroepbepaling
  • LinkedIn Groups, wanneer en hoe heeft een LinkedIn-community waarde voor uw organisatie?
  • Succesvolle interne en externe contenstrategie; hoe verhoogt u het bereik met behulp van strategisch inzicht en uw medewerkers?

Vorm:

Interactieve presentatie met voorbeelden van succesvolle organisaties en ruimte voor de inbreng van vragen en casussen van deelnemers. Deelnemers dienen zelf de beschikking te hebben over een laptop (bij voorkeur geen tablet).


Voor wie?

Deze sessie is bedoeld voor marketing-, communicatie- en/of salesprofessionals die voor henzelf en organisatie meer uit LinkedIn willen halen. Bij voorkeur zijn deelnemers medebeheerder van het bedrijfsprofiel. Deelnemers ontvangen ideeën over het opstellen van een LinkedIn-strategie voor de organisatie of kunnen een bestaande strategie toetsen.

 

Docent Richard van der Blom geeft in deze 1-daagse intensieve LinkedIn Training een compleet beeld van de mogelijkheden van het LinkedIn-netwerk. Met de opgedane kennis en tips kun je direct aan de slag met je persoonlijke pagina en Company Page. Ook krijgt je een mooie overview van de commerciële mogelijkheden, zoals Sales Navigator.” Anja Smid SMP SCP – Interim Marketing & Communicatie Advies bij AnjaSmid Communicatie

Workshop: Een succesvolle LinkedIn-strategie

Wegens succes wordt deze workshop herhaald. 

Het interactieve programma is volledig gericht op het effectief en professioneel gebruik van LinkedIn door marketing- en salesprofessionals. Deelnemers krijgen inzichten in zowel de gratis als betaalde functionaliteit en de diverse toepassingsmogelijkheden.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • LinkedIn, feiten en cijfers in relatie tot toepassing vanuit marketing en sales
  • De kracht van het individuele profiel, de medewerker als online ambassadeur
  • Hoe kunnen uw salescollega’s gebruik maken van LinkedIn voor Social Selling?
  • De toepassing van het bedrijfsprofiel; leer alles over organisch en gesponsorde updates en doelgroepbepaling
  • LinkedIn Groups, wanneer en hoe heeft een LinkedIn-community waarde voor uw organisatie?
  • Succesvolle interne en externe contenstrategie; hoe verhoogt u het bereik met behulp van strategisch inzicht en uw medewerkers?

Vorm:

Interactieve presentatie met voorbeelden van succesvolle organisaties en ruimte voor de inbreng van vragen en casussen van deelnemers. Deelnemers dienen zelf de beschikking te hebben over een laptop (bij voorkeur geen tablet).


Voor wie?

Deze sessie is bedoeld voor marketing-, communicatie- en/of salesprofessionals die voor henzelf en organisatie meer uit LinkedIn willen halen. Bij voorkeur zijn deelnemers medebeheerder van het bedrijfsprofiel. Deelnemers ontvangen ideeën over het opstellen van een LinkedIn-strategie voor de organisatie of kunnen een bestaande strategie toetsen.

 

Docent Richard van der Blom geeft in deze 1-daagse intensieve LinkedIn Training een compleet beeld van de mogelijkheden van het LinkedIn-netwerk. Met de opgedane kennis en tips kun je direct aan de slag met je persoonlijke pagina en Company Page. Ook krijgt je een mooie overview van de commerciële mogelijkheden, zoals Sales Navigator.” Anja Smid SMP SCP – Interim Marketing & Communicatie Advies bij AnjaSmid Communicatie

Workshop: Een succesvolle LinkedIn-strategie

Wegens succes wordt deze workshop herhaald. 

Het interactieve programma is volledig gericht op het effectief en professioneel gebruik van LinkedIn door marketing- en salesprofessionals. Deelnemers krijgen inzichten in zowel de gratis als betaalde functionaliteit en de diverse toepassingsmogelijkheden.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • LinkedIn, feiten en cijfers in relatie tot toepassing vanuit marketing en sales
  • De kracht van het individuele profiel, de medewerker als online ambassadeur
  • Hoe kunnen uw salescollega’s gebruik maken van LinkedIn voor Social Selling?
  • De toepassing van het bedrijfsprofiel; leer alles over organisch en gesponsorde updates en doelgroepbepaling
  • LinkedIn Groups, wanneer en hoe heeft een LinkedIn-community waarde voor uw organisatie?
  • Succesvolle interne en externe contenstrategie; hoe verhoogt u het bereik met behulp van strategisch inzicht en uw medewerkers?

Vorm:

Interactieve presentatie met voorbeelden van succesvolle organisaties en ruimte voor de inbreng van vragen en casussen van deelnemers. Deelnemers dienen zelf de beschikking te hebben over een laptop (bij voorkeur geen tablet).


Voor wie?

Deze sessie is bedoeld voor marketing-, communicatie- en/of salesprofessionals die voor henzelf en organisatie meer uit LinkedIn willen halen. Bij voorkeur zijn deelnemers medebeheerder van het bedrijfsprofiel. Deelnemers ontvangen ideeën over het opstellen van een LinkedIn-strategie voor de organisatie of kunnen een bestaande strategie toetsen.

 

Docent Richard van der Blom geeft in deze 1-daagse intensieve LinkedIn Training een compleet beeld van de mogelijkheden van het LinkedIn-netwerk. Met de opgedane kennis en tips kun je direct aan de slag met je persoonlijke pagina en Company Page. Ook krijgt je een mooie overview van de commerciële mogelijkheden, zoals Sales Navigator.” Anja Smid SMP SCP – Interim Marketing & Communicatie Advies bij AnjaSmid Communicatie

Workshop: Contentstrategie voor social media

Het inzetten van content op social media is voor veel bedrijven een effectieve manier om op social media zichtbaar te zijn en doelgroepen in beweging te krijgen. Het hebben van een contentstrategie is belangrijk om je content doelgericht in te zetten.

Een juiste contentstrategie kan het helpen bij:
– Het vergroten van je bereik;
– Het stimuleren van interactie;
– Een betere reputatie en imago;
– Het genereren van verkeer en leads.

Wat levert deze workshop jou op?

Tijdens de workshop ga je aan de slag met het ‘See, Think, Do’-raamwerk. Aan de hand hiervan ontwikkel je een contentstrategie voor social media. Hiermee leer je hoe social media kan worden ingezet om je doelgroep effectief te bereiken. Maar ook hoe je deze kunt inspireren en uiteindelijk tot actie kan laten overgaan door de inzet van content. Na afloop van deze workshop heb je een eigen strategische basis gelegd voor de inzet van content op social media. Ook bezit je de tools en handvatten om hiermee zelf de vervolgstappen in de praktijk te maken.

Vorm

Deze workshop omvat:
– Een interactieve presentatie;
– Verschillende werkopdrachten;
– Een presentatie van een gastspreker die ervaringen uit de eigen praktijk zal delen.

Voor deelname aan deze workshop is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop.

Voor wie?

Deze workshop ‘Contentstrategie voor social media’ is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die op een strategische wijze aan de slag willen met het inzetten van content op social media. De opgedane kennis kun je direct in de praktijk brengen. Hierdoor kun je een eigen contentstrategie ontwikkelen, of de huidige strategie toetsen

Workshop: Contentstrategie voor social media in Rotterdam

Het inzetten van content op social media is voor veel bedrijven een effectieve manier om op social media zichtbaar te zijn en doelgroepen in beweging te krijgen. Het hebben van een contentstrategie is belangrijk om je content doelgericht in te zetten.

Een juiste contentstrategie kan het helpen bij:
– Het vergroten van je bereik;
– Het stimuleren van interactie;
– Een betere reputatie en imago;
– Het genereren van verkeer en leads.

Wat levert deze workshop jou op?

Tijdens de workshop ga je aan de slag met het ‘See, Think, Do’-raamwerk. Aan de hand hiervan ontwikkel je een contentstrategie voor social media. Hiermee leer je hoe social media kan worden ingezet om je doelgroep effectief te bereiken. Maar ook hoe je deze kunt inspireren en uiteindelijk tot actie kan laten overgaan door de inzet van content. Na afloop van deze workshop heb je een eigen strategische basis gelegd voor de inzet van content op social media. Ook bezit je de tools en handvatten om hiermee zelf de vervolgstappen in de praktijk te maken.

Vorm

Deze workshop omvat:
– Een interactieve presentatie;
– Verschillende werkopdrachten;
– Een presentatie van een gastspreker die ervaringen uit de eigen praktijk zal delen.

Voor deelname aan deze workshop is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop.

Voor wie?

Deze workshop ‘Contentstrategie voor social media’ is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die op een strategische wijze aan de slag willen met het inzetten van content op social media. De opgedane kennis kun je direct in de praktijk brengen. Hierdoor kun je een eigen contentstrategie ontwikkelen, of de huidige strategie toetsen

WordPress Themes
X
X
X