mei, 2018

17mei15:3018:30B2B community event: Contentmarketing & Marketing AutomationHoe maak je contentmarketing automatisch, onderscheidend en meetbaar?Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 49,– Normaal tarief € 99,–

Tijd

(Donderdag) 15:30 - 18:30

Locatie

AFAS Software

Philipsstraat 9, 3833 LC Leusden

Investering

NIMA Member € 49,–
Normaal tarief € 99,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA member en bespaar € 50,- op dit event!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op 17 mei zijn wij met de NIMA B2B community te gast bij AFAS is Leusden voor onze sessie over contentmarketing. Contentmarketing is geen hype meer. Elk bedrijf doet er wel iets mee. Is het inzetten van Marketing Automation wel rendabel? Ben je daarnaast wel onderscheidend in de zee van content die elke dag over je doelgroep wordt uitgestort? In dit einde-middagseminar laten we sprekers aan het woord die met dezelfde vragen worstelden en hun successen en lessons learned met ons willen delen.

Programma:

15.30 ontvangst

16.00 start evenement

18.30 aangeklede borrel

Suzanne de Bakker is schrijver van het eerste hbo-studieboek over contentmarketing. Als zelfstandig professional praat ze ook graag over contentmarketing tijdens workshops en lezingen. Ook adviseert ze organisaties en merken bij hun beginstappen op het gebied van contentmarketing en -strategie. Daarnaast is Suzanne docent bij Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en bij International Commercial Communication aan de Hogeschool Utrecht. Aan de hogeschool doet ze ook onderzoek naar succesfactoren van inhakers. Samen met collega-wetenschappers geeft ze advies en ondersteuning aan bedrijven via de Science for Business Group.

Ze start haar presentatie met de huidige stand van zaken op het gebied van contentmarketing. Daarnaast gaat ze in op de drie onderwerpen die centraal staan op deze middag: ‘Hoe maak je contentmarketing automatisch, onderscheidend en meetbaar?’ Ze bespreekt de trends op deze gebieden, ingaan op wat wel en wat niet werkt en uiteraard heeft ze nog wat do’s en dont’s voor je.

Jop Hessel, opgeleid als Industrial Engineer en zijn carrière begonnen als operations manager in een cashew-fabriek in West-Afrika, zit procesdenken en streven naar efficiëntie in zijn bloed. Daarom is het ook niet gek dat hij zich op de marketingafdeling van AFAS Software vooral bezig houdt met marketing automation en marketing intelligence. Het volledig inzichtelijk maken van de ROI van marketing is het doel. Hoe AFAS daarnaar op weg is laat hij je zien tijdens zijn presentatie.

Marieke Heesakkers hanteert al 6 jaar een speldenprik marketingbeleid: een contentmarketingstrategie ‘op inboundwijze’, om mensen te raken in hun hoofd en hart. De mens staat centraal in haar aanpak en ze houdt van duurzaam verbinden. In 2015 stond ze in de top 100 van beste marketeers. Ze is bestuurslid van NIMA regio Zuid en blogt voor Marketingfacts.nl.

In haar presentatie deelt ze haar ervaringen: waar loop je tegenaan bij de uitrol, hoe bepaal je welke content relevant is, hoe meet je de resultaten en wat levert het op.

Sprekers voor dit event

  • Jop Hessel

    Jop Hessel

    Marketingmanager bij AFAS Software

    Marketingmanager bij AFAS Software

  • Marieke Heesakkers

    Marieke Heesakkers

    Marketingmanager bij Berkvens Deursystemen en Limburgia Utiliteitsdeuren.

    Marketingmanager bij Berkvens Deursystemen en Limburgia Utiliteitsdeuren.

  • Suzanne de Bakker

    Suzanne de Bakker

    Docent en onderzoeker @ Universiteit van Amsterdam en Hogeschool Utrecht

    Docent en onderzoeker @ Universiteit van Amsterdam en Hogeschool Utrecht

    Docent en onderzoeker @ Universiteit van Amsterdam en Hogeschool Utrecht

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X