augustus, 2019

20aug(aug 20)09:3022(aug 22)17:00Bootcamp: van Karaktervol Positioneren naar Internal BrandingSchrijf je snel in! Investering: Volg de bootcamp en bespaar! Normaal € 1.650 voor NIMA Members en € 2.250 normaal tarief. Nu voor: NIMA Member € 1.200 (excl. btw) Normaal tarief € 1.400 (excl. btw)  Inclusief lunch, een boekenpakket en op de laatste dag een afsluitende netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

20 (Dinsdag) 09:30 - 22 (Donderdag) 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

Volg de bootcamp en bespaar! Normaal € 1.650 voor NIMA Members en € 2.250 normaal tarief. Nu voor:

NIMA Member € 1.200 (excl. btw)

Normaal tarief € 1.400 (excl. btw) 

Inclusief lunch, een boekenpakket en op de laatste dag een afsluitende netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Van karaktervol positioneren van je merk naar het maken van een businessplan op één A4 en aan de slag met internal branding.
Het komt allemaal aan bod in deze driedaagse bootcamp van NIMA met Marck van Eck RM.

Marc van Eck RM, mede-oprichter van Business Openers, is in 2018 beoordeeld met een 8,4!

 

Programma

Dinsdag 20 augustus 2019: Karaktervol Positioneren

De eerste dag van de bootcamp staat in het teken van het positioneren van je merk en de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk te versterken.
Het is bekend dat de sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal onderscheidende merkpersoonlijkheid te communiceren. Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken, maar ook emotionele. Om het functionele niveau te kunnen overstijgen hebben deze merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een oerkarakter. Door een merk duidelijk te positioneren vanuit één karakter versterk je de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk omdat mensen er onbewust mee bekend zijn.

 

Woensdag 21 augustus 2019: Businessplan op 1 A4

Meer bereiken door minder te doen. Dát is het geheim van een goed plan. Met de OGSM-methode uit de bestseller ‘Businessplan op 1 A4’ wordt je gedwongen te kiezen en te werken vanuit één centrale gedachte die verwoord is in de objective. En dat is precies wat wij op dag twee van de bootcamp gaan doen.

Iedereen heeft plannen, zowel zakelijk als privé. Maar doordat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben, realiseren we onze plannen vaker niet dan wel. Tijdens deze dag leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt! Het is zelfs een plan op één A4 (ja, je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek is wereldwijd bewezen effectief. Vele organisaties werken er al jarenlang mee, zoals NASA, Procter & Gamble en Coca-Cola.

 

Donderdag 22 augustus 2019: Internal Branding

Op dag één hebben wij je merk scherp gedefinieerd. Daarna hebben wij met de OGSM-methode een plan op één A4 gemaakt dat ons van visie naar actie overzet. Nu is het zaak dat wij er op basis van een centrale gedachte voor zorgen dat het door alle medewerkers dagdagelijks wordt waargemaakt. Wanneer cultuur en merk hetzelfde zijn maakt een bedrijf binnen waar wat het buiten belooft en andersom. Hiermee worden klanten en medewerkers fan. En hierdoor wordt een goed bedrijf een sterk merk!

Tijdens dag drie van de bootcamp doorlopen we de verschillende fases van internal branding en kijken wij naar je merkwaarden, missie en visie en bouwen wij hiermee je merkhuis. Ook kijken wij naar je brand position en welke je als bedrijf nou eigenlijk zelf wil uitdragen.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc van Eck RM

    Marc van Eck RM

    Mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers

    Marc van Eck, afgestudeerd Bedrijfseconoom (Groningen) en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa’s topsprekers op het gebied van merkpositionering, internal branding en business strategie. Hij werkte 8 jaar als marketeer bij Procter & Gamble en als strategieconsultant bij Bain & Company.

    Mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X