Marketing 2020 - Dé mastercourse van het jaar bij NIMA!

februari, 2020

13feb17:3021:00Customer Journey (CEX), blending online & offlineOnderdeel van de Mastercourse Marketing 2020Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)

Normaal tarief € 450 (excl. btw)

Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Mastercourse Marketing 2020

Eén keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie belichten. Het gaat om onderwerpen die bovengemiddeld in de belangstelling staan in het vakgebied.

Door sommigen wordt deelname beschouwd als een scherpe update. Door anderen om met een frisse blik aan het nieuwe werkjaar te beginnen. Hoe je het ook bekijkt het is een mastercourse van hoog niveau. De sfeer tijdens de sessies nodigt uit tot conversatie en participatie. De mastercourse Marketing 2020 beslaat een serie van vijf avonden.

NIEUW! Het is nu ook mogelijk om een aantal losse avonden deel te nemen in plaats van alle sessies.


Programma

De sessies van de mastercourse Marketing 2020 vinden plaats op donderdag van 17.30 tot +/- 21.15 uur.
Je wordt ontvangen met een dinerbuffet en we gaan om 18.00 uur van start met de sessie.

Donderdag 13 februari: Customer Journey (CEX), blending online & offline – door Marcel Aalders RM

Sinds dit decennium is het ‘de klantreis’ die een prominente rol inneemt. Maar staat de klant wel echt centraal en zijn we wel écht geïnteresseerd in de reis die vaak veel complexer (of juist eenvoudiger) is dan veel organisaties zich realiseren? Wat wéten we echt van klanten? En hoe kunnen we écht anticiperen op vragen en behoeften tijdens de verschillende onderdelen van de reis? Hoe verhouden online en offline onderdelen van die reis zich tot elkaar en wat gaat daarin veranderen ten opzichte van voorgaande jaren? Speelt kunstmatige intelligentie daarin een rol en welke? Een ‘journey langs de customer journey’ op metaniveau geeft tijdens deze sessie insights die een marketeer waardevoller maakt voor zijn/haar bedrijf waar de klant helemaal niet zo centraal staat als de directie graag denkt.

 

Wil je de hele mastercourse volgen? Klik dan hier voor de Mastercouse Marketing 2020!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marcel Aalders RM

    Marcel Aalders RM

    Zelfstandig merkpositioneringsexpert

    Marcel Aalders RM is gespecialiseerd in merkpositioneringsvraagstukken en marketingstrategie. Als (interim-)marketingmanager met 25 jaar ervaring leidde hij vele herpositioneringstrajecten. Aalders werkt(e) voor o.a. Carpetright, Binck Bank, Achmea, Prominent, Only for Men, Bavaria, Mars, Menzis, Anderzorg, Beter Horen, Monuta, VGZ, GITP en tal van dienstverleners. Hij is associate partner van klantbelevingsspecialist Altuïtion, jurylid van de Dutch Marketing Awards, frequent spreker op congressen en voorzitter van MarketingMinds. Marcel wordt voor zijn Masterclasses Succesvol Merkpositioneren gemiddeld beoordeeld met een 8,5. Reacties van de deelnemers: goede spreker, kundig, veel praktijkkennis, ervaren man en speelt goed in op vragen van toehoorders.

    Zelfstandig merkpositioneringsexpert

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X