februari, 2020
Tijd
(Donderdag) 17:30 - 21:00
Locatie
NIMA
Hogehilweg 16, Amsterdam
Investering
NIMA Member € 250 (excl. btw)
Normaal tarief € 450 (excl. btw)
Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Mastercourse Marketing 2020 1 keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie
Event beschrijving
Mastercourse Marketing 2020
1 keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie belichten. Het gaat om onderwerpen die bovengemiddeld in de belangstelling staan in het vakgebied.
Door sommigen wordt deelname beschouwd als een scherpe update. Anderen beschouwen het als dé manier om met een frisse blik aan het nieuwe werkjaar te beginnen. Hoe je het ook bekijkt het is een mastercourse van hoog niveau. De sfeer tijdens de sessies nodigt uit tot conversatie en participatie. De Mastercourse Marketing 2020 beslaat een serie van 5 avonden.
NIEUW! Het is nu ook mogelijk om een aantal losse avonden deel te nemen in plaats van alle sessies.
Programma
De sessies van de mastercourse Marketing 2020 vinden plaats op donderdag van 17.30 tot +/- 21.15 uur.
Je wordt ontvangen met een dinerbuffet en we gaan om 18.00 uur van start met de sessie.
Donderdag 13 februari: Customer Journey (CEX), blending online & offline – door Marcel Aalders RM
In de afgelopen 10 jaar is het ‘de klantreis’ die een prominente rol inneemt. Maar staat de klant wel echt centraal en zijn we wel écht geïnteresseerd in de reis die vaak veel complexer (of juist eenvoudiger) is dan veel organisaties zich realiseren? Wat weten we écht van klanten? En hoe kunnen we écht anticiperen op vragen en behoeften tijdens de verschillende onderdelen van de reis? Hoe verhouden online en offline onderdelen van die reis zich tot elkaar en wat gaat daarin veranderen ten opzichte van voorgaande jaren? Speelt kunstmatige intelligentie daarin een rol en welke? Een ‘journey langs de customer journey’ op metaniveau geeft tijdens deze sessie insights die een marketeer waardevoller maakt voor zijn/haar bedrijf, waar de klant helemaal niet zo centraal staat als de directie graag denkt.
Wil je de hele mastercourse volgen? Klik dan hier voor de Mastercouse Marketing 2020!
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Marcel Aalders RM
Marcel Aalders RM
Zelfstandig merkpositioneringsexpert
Marcel Aalders RM laat je anders kijken naar je merk. Hij is gespecialiseerd in merkpositioneringsvraagstukken en marketingstrategie. Als (interim-)marketingdirecteur met 25 jaar ervaring leidde hij vele herpositioneringstrajecten. Aalders werkt(e) voor o.a. Carpetright, Binck Bank, Achmea, Prominent, Only for Men, Bavaria, Mars, Menzis, Anderzorg, Beter Horen, Monuta, VGZ en tal van dienstverleners. Hij is frequent spreker op congressen, voorzitter van MarketingMinds, jurylid van de Dutch Marketing Awards en associate partner bij Altuïtion. Marcel wordt voor zijn NIMA Masterclasses “Succesvol merkpositioneren” gemiddeld beoordeeld met een 8,5.
Zelfstandig merkpositioneringsexpert