Marketing 2020 - Dé mastercourse van het jaar bij NIMA!

januari, 2020

30jan17:3021:00Data-analyseOnderdeel van de Mastercourse Marketing 2020Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)

Normaal tarief € 450 (excl. btw)

Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Mastercourse Marketing 2020

1 keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie belichten. Het gaat om onderwerpen die bovengemiddeld in de belangstelling staan in het vakgebied.

Door sommigen wordt deelname beschouwd als een scherpe update. Anderen beschouwen het als dé manier om met een frisse blik aan het nieuwe werkjaar te beginnen. Hoe je het ook bekijkt, het is een mastercourse van hoog niveau. De sfeer tijdens de sessies nodigt uit tot conversatie en participatie. De Mastercourse Marketing 2020 beslaat een serie van 5 avonden.

NIEUW! Het is nu ook mogelijk om aan (een aantal) losse avonden deel te nemen in plaats van alle sessies.


Programma

De sessies van de Mastercourse Marketing 2020 vinden plaats op donderdag van 17.30 tot +/- 21.15 uur.
Je wordt ontvangen met een dinerbuffet en we gaan om 18.00 uur van start met de sessie.

Donderdag 30 januari: Data-analyse – door André Koster

Het hoeft geen betoog dat we leven in een tijd waarin veel organisaties over steeds méér data – feiten – beschikken die ze kunnen aanwenden om hun werk beter te doen. Organisaties die slim kunnen omgaan met data bouwen snel een competitief voordeel op. Want slimme data-analyse heeft een voorspellende waarde. In het afgelopen decennium bleek vaak dat data-analisten niet goed begrepen met welke vragen marketeers rondliepen. Marketeers op hun beurt, begrepen niet goed welke vragen ze konden of zelfs moesten stellen. Tijdens de 3e avond van deze mastercourse richten we ons op 3 vragen:

    • Wat kun je me data?
    • Wat moet je ermee?
    • En wat staat ons nog te wachten?

 

Wil je de hele mastercourse volgen? Klik dan hier voor de Mastercouse Marketing 2020!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • André Koster

    André Koster

    Owner - Frontier Marketeer

    Owner - Frontier Marketeer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X