januari, 2018

24jan15:0017:30B2B: Digital revolution in B2B: lead or die?Interact met Steven van Belleghem, auteur van ‘Customers The day after tomorrow’Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 99,– Normaal tarief € 150,– Inclusief netwerkborrel en het nieuwste boek van Steven van Belleghem; “CUSTOMERS THE DAY AFTER TOMORROW”.

Tijd

(Woensdag) 15:00 - 17:30

Locatie

3M Delft

Molengraaffsingel 29, 2629 JD, Delft

Investering

NIMA Member € 99,–
Normaal tarief € 150,–
Inclusief netwerkborrel en het nieuwste boek van Steven van Belleghem; “CUSTOMERS THE DAY AFTER TOMORROW”.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 51,- op dit event!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De interactie met klanten verandert razendsnel, ook in B2B. “Convenience is the new loyalty”. Kun je je permiteren om een volger te zijn? Of moet je leider zijn? Steven van Belleghem neemt ons mee langs zijn laatste bevindingen en zal ons uitdagen met prikkelende voorbeelden. Samen met 3M en Exact zullen we dit vertalen naar de praktijk van alledag. Het belooft een inspirerende sessie te worden.

Digital revolution in B2B: lead or die?

Voor marketeers is ‘customer centicity’ al sinds het vroege werk van Kotler de kern van het vak. Toch wordt het juist nu genoemd als een van de belangrijke trends van het moment. Wat is er nieuw?

Allereerst zijn we als marketeer genoodzaakt om de behoeften van de klant in het hele ecosysteem te beschouwen. Een ecosysteem dat bestaat uit vele beïnvloeders, dat transparanter is geworden, sneller en complexer. Hierdoor zijn de ‘customer journeys’ totaal veranderd, ook in B2B. Zoals Kotler beschreef in Marketing 3.0 zijn we van productmarketing, naar customer marketing naar purpose marketing opgeschoven. Dit heeft grote gevolgen voor onze producten, onze positionering en onze brands. Aan de andere kant zijn er experts die aangeven dat de toekomstige waarde van een onderneming niet wordt bepaald door de brand value maar door de convenience value. De nieuwe technologische ontwikkelingen op het gebied van Artificial Intelligence, Augmented Reality en de Internet of Things zal de interactie met onze klanten radicaal beïnvloeden. Voor velen van ons is dit nog ongrijpbaar en futuristisch, maar kun je je permitteren om een volger te zijn? Of is ook hier leiderschap de winnende strategie? En hoe leid je dan? Tijdens deze interactieve sessie hopen we daar antwoorden op te krijgen.

Keynote door Steven van Belleghem

Steven is expert in ‘customer focus in a digital world’. Hij is wereldwijd een veelgevraagd spreker vanwege zijn expertise en de inspirerende wijze waarop hij zijn verhaal overbrengt. Steven is auteur van drie bestsellers. Zijn nieuwste boek “Customers The day after tomorrow” bestormt op dit moment de hitlijst van managementboeken.

Naast Steven zullen 3M en EXACT toelichten hoe we de mogelijkheden van ‘digital en human’ in de klanteninteractie kunnen inzetten.

Programma

15:00 uur             Inloop

15.30 uur             Opening door Arthur Simonetti RM, Marketing Director DSM en voorzitter Bestuur NIMA B2B

15.35 uur             Keynote Steven van Belleghem

16:45 uur             Interactieve sessie met Remco Ritsema van 3M en Joost Niepoth RM van EXACT en Steven van Belleghem

17.30 uur             Afsluiting en borrel

 

Er is een gelimiteerd aantal plaatsen, dus schrijf snel in. Vol is vol.

Elke deelnemer ontvangt een exemplaar van het nieuwste boek van Steven van Belleghem; “CUSTOMERS THE DAY AFTER TOMORROW”.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Arthur Simonetti RM

    Arthur Simonetti RM

    Marketing Director DSM en voorzitter Bestuur NIMA B2B

    Marketing Director DSM en voorzitter Bestuur NIMA B2B

  • Joost Niepoth RM

    Joost Niepoth RM

    Director Brand Communications at Exact

    Director Brand Communications at Exact

  • Remco Ritsema

    Remco Ritsema

    ‎General Sales & Marketing Manager bij 3M

    ‎General Sales & Marketing Manager bij 3M

  • Steven van Belleghem

    Steven van Belleghem

    Author, keynote speaker and entrepreneur (co-founder Nexxworks and Snackbytes)

    Steven is an expert in customer focus in a digital world. He is a popular speaker at home and abroad. In his keynote presentations, Steven takes his audience on a journey to the world of modern customer relationships in a clever, enthusiastic and inspiring way.

    Author, keynote speaker and entrepreneur (co-founder Nexxworks and Snackbytes)

WordPress Themes
X
X
X