Marketing 2020 - Dé mastercourse van het jaar bij NIMA!

januari, 2020

23jan17:3021:00Fact-based / Evidence-based marketingOnderdeel van de Mastercourse Marketing 2020Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)

Normaal tarief € 450 (excl. btw)

Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Mastercourse Marketing 2020

1 keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie belichten. Het gaat om onderwerpen die bovengemiddeld in de belangstelling staan in het vakgebied.

Door sommigen wordt deelname beschouwd als een scherpe update. Anderen beschouwen het als dé manier om met een frisse blik aan het nieuwe werkjaar te beginnen. Hoe je het ook bekijkt, het is een mastercourse van hoog niveau. De sfeer tijdens de sessies nodigt uit tot conversatie en participatie. De Mastercourse Marketing 2020 beslaat een serie van 5 avonden.

NIEUW! Het is nu ook mogelijk om aan (een aantal) losse avonden deel te nemen in plaats van alle sessies.


Programma

De sessies van de Mastercourse Marketing 2020 vinden plaats op donderdag van 17.30 tot +/- 21.15 uur.
Je wordt ontvangen met een dinerbuffet en we gaan om 18.00 uur van start met de sessie.

Donderdag 23 januari: Fact-based / Evidence-based marketing – door Wiemer Snijders

Marketing is het vak van verleiding en veel onderdelen van het vak zijn of werden lange tijd omgeven met een zeker aura van intuïtie en magie. In de loop van de afgelopen 10 jaar is een ‘beweging’ ontstaan die zich afkeert van vage ideeën en halve waarheden: fact- of evidence-based marketeers. De voorspelling luidt dat bedrijfsbestuurders in toenemende mate gevoelig worden voor een no-nonsense-manier van marketing en van hun marketingteams verwachten dat er een onderbouwing volgt op intuïtieve keuzes. Marketing is geen ‘harde’ wetenschap, maar de methodes, theorie en data waarmee marketeers werken kan wel degelijk ‘fact-based’ zijn. Hoe ga je nou echt fact-based te werk? Dat is de vraag waarmee we deze 2e sessie aan de slag gaan.

 

Wil je de hele mastercourse volgen? Klik dan hier voor de Mastercouse Marketing 2020!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Wiemer Snijders

    Wiemer Snijders

    Owner - Idephix Merkingenieurs

    Owner - Idephix Merkingenieurs

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X