november, 2017

22nov16:0019:00Dit event is helaas uitverkochtEen sterke marktpositie realiseren in de zorg (UITVERKOCHT!)Kom en discussieer mee over het belang van een sterke marktpositie binnen de zorg! Investering: NIMA Member € 50,– Normaal tarief € 75,– Adviesbureaus € 150,– per deelnemer

Tijd

(Woensdag) 16:00 - 19:00

Locatie

Health Innovation Campus van Máxima Medisch Centrum

De Run 4630, 5504 DB Veldhoven

Investering

NIMA Member € 50,–

Normaal tarief € 75,–

Adviesbureaus € 150,– per deelnemer

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Event beschrijving

Het bestuur van NIMA Marketing in de Zorg is ervan overtuigd dat marketing in de zorg alleen naar een hoger plan kan worden getild als bestuurders het belang ervan inzien. Daarom nodigen we je graag uit voor het bijwonen en deelnemen aan een discussie over het belang van een sterke marktpositie in de zorg.

Als marketing- & communicatieprofessionals werken we dagelijks aan het versterken van de marktpositie en zien we welke toegevoegde waarde dit voor de organisatie heeft. Patiënten en cliënten kiezen eerder voor ons, het aantrekken van goede medewerkers is makkelijker en je hebt een betere onderhandelingspositie richting zorgverzekeraars en andere stakeholders. Maar hoe kijken bestuurders in de zorg daar tegenaan? Zien zij het nut en de noodzaak van een sterke marktpositie? En wat zijn hun ervaringen op dit vlak? Hoe belangrijk is het dat een bestuurder zich hier hard voor maakt? En hoe kunnen marketeers en bestuurders hierin samen optrekken?

Op woensdag 22 november gaan we hierover in gesprek met in ieder geval 4 bestuurders uit de zorg, namelijk Jan Harm Zwaveling van Máxima Medisch Centrum, Ruurd Jan Roorda van Tergooi, Marc Bindels van Amarant Groep en Astrid van der Put van Star-SHL. Een vijfde bestuurder uit de VV&T hoek wordt geworven. Het gesprek wordt begeleid door Robin de Ruiter en Eileen Thijssen. De bestuurders delen hun visie en ervaringen over dit onderwerp en gaan in op vragen van de dagvoorzitters en aanwezigen in de zaal. Uiteraard is er naderhand gelegenheid om onder het genot van een hapje en een drankje verder door te praten over dit onderwerp.

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met LICHT, intermediair voor marketing- en communicatieprofessionals.

Programma

16.00 uur     Ontvangst
16.30 uur     Opening
16.35 uur     Korte inleiding locatie
16.45 uur     Start discussie
18.15 uur     Netwerkborrel
19.00 uur     Einde

Voor wie?

Deze bijeenkomst is interessant voor professionals die binnen een zorg- of welzijnsorganisatie verantwoordelijk zijn voor innovatie, verkoop, marketing en/of communicatie. Vanwege het beperkt aantal plaatsen hebben professionals die werkzaam zijn in de zorg voorrang. Per adviesbureau is plaats voor maximaal twee deelnemers.

Meer informatie?

Mocht je vragen hebben, stuur dan een e-mail naar events@nima.nl

AANTAL PE PUNTEN

2 PE Punten

Sprekers voor dit event

  • Astrid van der Put

    Astrid van der Put

    Drs. Astrid van der Put is lid raad van bestuur SHL-Groep, Medische Diagnostiek.

  • Jan Harm Zwaveling

    Jan Harm Zwaveling

    Prof. dr. Jan Harm Zwaveling is sinds 1 juli 2013 voorzitter van de raad van bestuur van Máxima Medisch Centrum (MMC) Eindhoven/Veldhoven.

  • Marc Bindels

    Marc Bindels

    Revant medisch specialistische revalidatie en lid raad van bestuur Amarant Groep

  • Ruurd Jan Roorda

    Ruurd Jan Roorda

    Bij Tergooi is Ruurd Jan Roorda sinds 1 maart 2012 Lid van de raad van bestuur.

WordPress Themes
X
X
X