Klantgedrag / Customer Insights

januari, 2020

16jan17:3021:00Klantgedrag / Customer Insights 2020Onderdeel van de Mastercourse Marketing 2020Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)

Normaal tarief € 450 (excl. btw)

Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Mastercourse Marketing 2020

1 keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie belichten. Het gaat om onderwerpen die bovengemiddeld in de belangstelling staan in het vakgebied.

Door sommigen wordt deelname beschouwd als een scherpe update. Anderen beschouwen het als de manier om met een frisse blik aan het nieuwe werkjaar te beginnen. Hoe je het ook bekijkt het is een mastercourse van hoog niveau. De sfeer tijdens de sessies nodigt uit tot conversatie en participatie. De Mastercourse Marketing 2020 beslaat een serie van 5 avonden.

NIEUW! Het is nu ook mogelijk om aan (een aantal) losse avonden deel te nemen in plaats van alle sessies.


Programma

De sessies van de Mastercourse Marketing 2020 vinden plaats op donderdag van 17.30 tot +/- 21.15 uur.
Je wordt ontvangen met een dinerbuffet en we gaan om 18.00 uur van start met de sessie.

Donderdag 16 januari: Klantgedrag / Customer Insights 2020 – door Johannes Hartman

Weinig is zo fascinerend voor marketeers als het delen van insights over klanten en klantgedrag. Het delen van nieuwe insights over consumenten (kennis) en de wijze waarop we aan die informatie kunnen komen (methoden) is een belangrijke USP voor marketeers zelf. Tijdens deze sessie kijken we naar wat we in de afgelopen 2, 3 jaar nieuw geleerd hebben over klantgedrag. Wat weten we over verandering in houding en gedrag van mensen? De belangrijke onderwerpen als duurzaamheid, kwaliteitsperceptie, gedrag, de rol van merken en de mate waarin klanten keuzevrijheid ervaren, komen aan het licht.

 

Wil je de hele mastercourse volgen? Klik dan hier voor de Mastercouse Marketing 2020!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Johannes Hartman

    Johannes Hartman

    Owner - Insight Republic

    Owner - Insight Republic

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X