oktober, 2017

19okt15:30- 20:30Marketingtafel: Internal Branding (Regio Noord Oost Nederland)Succesvoller worden door Internal Branding- max 8 deelnemers!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 95,– Normaal tarief € 195,– Inclusief lichte maaltijd en borrel

Tijd

(Donderdag) 15:30 - 20:30

Locatie

Locatie volgt

Investering

NIMA Member € 95,–
Normaal tarief € 195,–

Inclusief lichte maaltijd en borrel

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het NIMA Food & Agrimarketing expertiseplatform is in 2016 gestart met een nieuw concept: de Marketingtafel. Elke sessie biedt plek aan maximaal 8 deelnemers.

Wat is de Marketingtafel?

De Marketingtafel biedt deelnemers de gelegenheid om kleine groepen kennis en ervaringen uit te wisselen over 1 specifiek onderwerp of thema onder begeleiding van een gespreksleider die specialist is op dit gebied. Hierdoor leert de deelnemer een onderwerp vanuit verschillende perspectieven en  praktijkervaringen kennen.

Het onderwerp van deze Marketingtafel is Internal Branding. Traditioneel ligt bij marketing de focus op het verspreiden van de belofte, op external branding. De praktijk leert echter dat bedrijven die meer focus leggen op het waarmaken van de belofte, internal branding dus, succesvoller zijn. Internal branding gaat over het consistent en consequent uitdragen van de merkpositionering in de interne organisatie door het merk te gebruiken als kompas. Na afloop ga je naar huis met nieuwe inzichten en kennis en heb je vooral je eigen aanpak en visie kunnen vergelijken met hoe anderen dit aanpakken. Dat levert nieuwe energie en inspiratie op!

Om het de Marketingtafel zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen vindt de Marketingtafel regionaal plaats. Na afloop worden de meest interessante inzichten en best practices verzameld en komt er een grote gezamenlijke sessie waarin deze worden besproken. Nadere informatie daarover volgt later op de website.

 Programma

16.00 uur  | Ontvangst
16.15 uur  | Voorstelrondje en introductie door voorzitter, Stef Beerens
16.30 uur  | Inleiding op het thema door de gespreksleider, Stef Beerens
16.45 uur  | Start van de eerste 4 presentaties: C.a. 15 minuten per deelnemer
18.00 uur  | Soep met broodjes
18.30 uur  | Start tweede ronde presentaties
19.30 uur  | Discussie naar aanleiding van de presentaties
20.00 uur  | Einde officieel gedeelte en start borrel
20.30 uur  | Einde Marketingtafel

Voor wie?

Deze Marketingtafel is bedoeld voor marketingmanagers, brandmanagers, productmanagers, communicatiemanagers, marketingmedewerkers en salesmanagers

AANTAL PE PUNTEN

n.t.b.

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X