november, 2017

Tijd
(Dinsdag) 15:30 - 20:30
Locatie
ErfGoed Moerkapelle
Bredeweg 59, 2751 GH Moerkapelle
Investering
NIMA Member € 95,–
Normaal tarief € 195,–
Inclusief lichte maaltijd en borrel
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
De NIMA community Food & Agrimarketing introduceert een nieuw concept: De Marketingtafel. Wat is de marketingtafel? De Marketingtafel is een kleinschalige bijeenkomst voor 6 deelnemers van niet concurrerende bedrijven om kennis en
Event beschrijving
De NIMA community Food & Agrimarketing introduceert een nieuw concept: De Marketingtafel.
Wat is de marketingtafel? De Marketingtafel is een kleinschalige bijeenkomst voor 6 deelnemers van niet concurrerende bedrijven om kennis en ervaringen uit te wisselen over 1 specifiek onderwerp of thema, onder begeleiding van een gespreksleider die specialist is op dit gebied. De Nima Fam Marketingtafel is een unieke kans om van elkaar te leren en elkaar te inspireren.
Om De Marketingtafel voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken organiseren we per onderwerp 4 Marketingtafels verspreid over het land. Na afloop worden de meest interessante inzichten en best practices verzameld en komt er een grote gezamenlijke sessie waarin deze worden besproken. Nadere informatie daarover volgt later op de website.
Eerste onderwerp: Internal Branding
Tijdens deze eerste reeks wordt het veelbesproken onderwerp “Internal Branding” behandeld. Traditioneel ligt bij marketing de focus op het verspreiden van de belofte, op external branding. De praktijk leert echter dat bedrijven die meer focus leggen op het waarmaken van de belofte, internal branding dus, succesvoller zijn. Internal branding gaat over het consistent en consequent uitdragen van de merkpositionering in de interne organisatie door het merk te gebruiken als kompas. Goed om te weten: voor deze eerste marketingtafels werken we samen met de NIMA Community Internal Branding en zullen specialisten uit die community aanwezig zijn bij de FAM marketingtafels.
Programma
15.30 uur | Ontvangst
16.00 uur | Voorstelronde en introductie door voorzitter, Stef Beerens
16.30 uur | Inleiding op het thema door de gespreksleider, Stef Beerens
16.45 uur | Start van de eerste 4 presentaties: Ca. 15 minuten per deelnemer
18.00 uur | Soep met broodjes
18.30 uur | Start laatste 2 presentaties
19.00 uur | Discussie naar aanleiding van de presentaties
20.00 uur | Einde officieel gedeelte en start borrel
20.30 uur | Einde Marketingtafel
Voor wie?
Deze Marketingtafel is bedoeld voor marketingmanagers, brandmanagers, productmanagers, communicatiemanagers, marketingmedewerkers en salesmanagers die voldoende ervaring hebben met het onderwerp.
AANTAL PE PUNTEN
n.t.b.