mei, 2021
Tijd
(Donderdag) 09:30 - 17:00
Locatie
NIMA
Hogehilweg 16, Amsterdam
Investering
NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)
Inclusief lunch en het boek ‘De Employee Journey – Creëer een optimale employee experience’
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
NIEUW bij NIMA de Masterclass Binnen beginnen: werken aan alignment van medewerkers Happy employees = happy customers = more business value. Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven
Event beschrijving
NIEUW bij NIMA de Masterclass Binnen beginnen: werken aan alignment van medewerkers
Happy employees = happy customers = more business value.
Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven aan een doelgoep die vaak wordt vergeten: namelijk de eigen collega’s. Juist daar gaat deze masterclass over!
Marketeers zijn al jaren bezig met de customer journey. De employee journey daarentegen staat nog in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want een sterke reputatie, tevreden en loyale klanten begint bij en met je medewerkers. Zij maken voor jouw klanten het verschil. Zij zorgen ervoor dat jouw marketingacties succesvol zijn. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Hiermee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en blijven oud-medewerkers ambassadeurs. Tijdens deze masterclass ga je aan de slag met hoe je er voor zorgt dat eigen medewerkers dat weten, willen én kunnen wat nodig is om bij te dragen aan een succesvolle marketingactie.
Programma
- Introductie alignment: het belang van medewerkers als doelgroep voor marketeers
- Trends en ontwikkelingen
- Weten, willen en kunnen in dagelijkse praktijk
- Employee Value Proposition (EVP)
- In zes stappen werken aan ambassadeurs
Wat levert deze masterclass je op?
- Inzicht in het belang van alignment voor marketeers.
- Inzicht in de marketingtechnieken die ook voor medewerkers effectief zijn en hoe deze toe te passen.
- Verdieping in de dimensies: weten, willen en kunnen.
- Inzicht in de zes stappen om te werken aan ambassadeurs.
- Handvatten, tips en trics om direct aan de slag te gaan.
- Veel interessante cases met concrete voorbeelden uit de praktijk.
Bij deze masterclass hoort een uitgebreide voorbereidingsopdracht.
Voor wie is deze masterclass bedoeld?
Marketeers, marketingmanagers, marketingcommunicatie specialisten, HR-marketeers en leidinggevenden die willen kennismaken met het belang van de rol van medewerkers, en hun marketingtechnieken willen inzetten om te zorgen dat medewerkers fan worden.
Schrijf je nu in!
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Bea Aarnoutse
Internal Branding-specialist - Proof
-
Sascha Becker
Head of Strategy - PROOF