augustus, 2018

21aug09:0017:30UitgelichtMasterclass: Businessplan op 1 A4Tijdens deze Masterclass wordt de theorie behandeld maar ga je ook zelf aan de slag met je eigen plan. Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– (excl. BTW) Normaal tarief € 695,– (excl. BTW) Inclusief lunch en het boek "Businessplan op 1 A4".

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 695,– (excl. BTW)

Inclusief lunch en het boek “Businessplan op 1 A4”.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Masterclass: Businessplan op 1 A4

Meer bereiken door minder te doen dat is het geheim van een goed plan. Met de OGSM methode uit de bestseller ‘Businessplan op 1 A4’ wordt je gedwongen te kiezen en te werken vanuit één centrale gedachte die verwoord is in de objective.

Tijdens deze Masterclass wordt de theorie behandeld maar ga je ook zelf aan de slag met je eigen plan.

Deze wordt vervolgens via strategies uitgewerkt in concrete acties. Juist nu in de wereld die sneller verandert dan ooit kan een scherp plan houvast bieden om razendsnel de juiste keuzes te maken. Door het uitgekiende meetinstrument kan er tussentijds worden bijgestuurd als nodig. Dus niet met oogkleppen op een plan uitvoeren, of luk raak alle kanten opschieten, maar gefocust doelen bereiken in een turbulente wereld. 

Deze Masterclass is uitermate geschikt voor brand- en marketingmanagers en (marketing)directeuren. 

Tijden: 09.00 – 09.30 ontvangst, 17.00 uur einde sessie, tot 17.30 borrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc van Eck

    Marc van Eck

    Mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers

    Marc van Eck, afgestudeerd Bedrijfseconoom (Groningen) en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa’s topsprekers op het gebied van Merkpositionering, Internal Branding en Business Strategie. Hij werkte 8 jaar als marketeer bij Procter & Gamble en als strategieconsultant bij Bain & Company.

    Mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers

WordPress Themes
X
X
X