juli, 2018

12jul09:0017:00Masterclass: Buyer Persona's (EXTRA EDITIE!)Leer hoe je in één dag voor elkaar krijgt om de hele organisatie voortdurend vanuit het klantperspectief te laten denken en handelen.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,-  Normaal tarief € 695,-  Dit is inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en het boek 'Buyer Persona's - How to gain insight into your customer's expectations, align your marketing strategies, and win more business'(2015) van Adele Revella.

Buyer Persona's

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,- 

Normaal tarief € 695,- 

Dit is inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en het boek ‘Buyer Persona’s – How to gain insight into your customer’s expectations, align your marketing strategies, and win more business'(2015) van Adele Revella.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoe krijg je het voor elkaar om de hele organisatie voortdurend vanuit het klantperspectief te laten denken en handelen? En wat levert dat op als dat lukt?

Op 15 mei organiseren NIMA en Persona Company een inspirerende masterclass over het werken met Buyer Persona’s. Tijdens deze masterclass gaan we terug naar de basis: de klant. We laten zien hoe je Buyer Persona’s (voorbeeldklanten) maakt en hoe je deze echt van de grond krijgt door de koppeling te maken met de business doelstellingen van de organisatie.

We bespreken mooie, sprekende voorbeelden waar persona’s zijn ingezet om klantgerichtheid in de haarvaten van de organisatie te krijgen. Hierin zijn concrete resultaten behaald op het gebied van innovatie, kanaalmanagement en het bereiken van compleet nieuwe doelgroepen.

Wat levert deze NIMA masterclass je op?

Tijdens de masterclass leer je hoe je Buyer Persona’s maakt en hoe deze sturing geven in het marketingproces. We staan stil bij valkuilen en succesfactoren en verkennen kansen voor je eigen organisatie.

Programma

THEORIE EN CASES

  • Buyer Persona’s: trucje of krachtig verandermiddel?
  • Hoe kom je tot een Buyer Persona?
  • Voorbeelden uit de praktijk (B2C en B2B): toepassing binnen innovatie, campagnes en klantcontact
  • Valkuilen en succesfactoren in het gebruik van Buyer Persona’s

AAN DE SLAG

  • Het ontwerpen van Buyer Persona’s via het 7C-model
  • Interviews met echte klanten
  • Van observaties naar inzichten
  • Campagne-ontwikkeling vanuit Buyer Persona’s

WRAP-UP

  • Learnings delen
  • Kansen voor je eigen organisatie
  • Napraten met een borrel

In samenwerking met:
persona doelgroep persona voorbeeld persona cases

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ralph Poldervaart

    Ralph Poldervaart

    Founder van de Persona Company

    Na een carrière bij meerdere onderzoeksbureaus (o.a. Motivaction) richtte Ralph vier jaar geleden Persona Company op. Sindsdien richt hij zich volledig op merken die gesegmenteerd klantdenken verder willen brengen in de organisatie. Zijn aanpak leidt tot meer eensgezindheid over wat klanten willen, meer inspiratie bij productontwikkeling en effectievere communicatie.

    Founder van de Persona Company

WordPress Themes
X
X
X