Masterclass over het beïnvloeden van je klanten - NIMA

september, 2020

10sep17:3021:00Masterclass: Design je marketing vanuit gedragspsychologieSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. BTW) Normaal tarief € 450 (excl. BTW) Inclusief diner en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. BTW)
Normaal tarief € 450 (excl. BTW)

Inclusief diner en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wil je een praktisch framework in werking zien om je (digitale) marketing extreem succesvol te maken? Kom dan naar deze nieuwe masterclass.
Het gedrag van je (ideale) klanten kan je concreet beïnvloeden en je bedrijfsresultaat maximaliseren, door je marketingfunnels te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Maar hoe ziet zoiets eruit en hoe kun jij dat concreet aanpakken?

In één avond leer je hoe je denkt ‘vanuit gewenst gedrag’ en hoe je dat direct toepast op het beïnvloeden van mensen ten gunste van het bedrijfsresultaat. Oftewel marketing vanuit gedragspsychologie. Op deze avond wordt een eenvoudig te volgen stappenplan gepresenteerd, waar je als marketeer, salespersoon of eigenaar direct mee aan de slag kunt.

 

Programma

De volgende onderwerpen komen deze avond aan bod:

  • Methode voor (digitale) marketing vanuit gedragspsychologie
  • Inspirerende cases van #1 brands
  • Verrassende inzichten in het gedrag van online klanten
  • Tips en trucs om je marketingbudget slimmer in te zetten

Je hebt geen voorbereiding nodig. De sessie behandeld theorie, (eigen) voorbeeld cases en praktische oefeningen.

 

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Deze masterclass is bedoeld voor zowel marketing-, communicatie- en online professionals als eigenaren en beslissers.

 

Wat levert deze masterclass je op?

Na het volgen van deze masterclass weet je hoe je je (digitale) marketing kunt (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Aan het eind van de avond ga je naar huis met een praktisch denk-raamwerk en een template om voortaan projecten te kunnen aanvliegen vanuit gedragspsychologie.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Pieter Jan Troost

    Pieter Jan Troost

    Digitaal strateeg en designer

    Pieter Jan Troost is digital strateeg en designer. Hij heeft maar één doel: meer conversie door persuasive design. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op design en content voor het behalen van online resultaat. Hij heeft gewerkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit voor zowel B2C als B2B producten en diensten.

    Digitaal strateeg en designer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X