Masterclass: Marketing vanuit Gedragspsychologie - NIMA

september, 2020

10sep17:3021:00Dit event is helaas uitverkochtMasterclass: Design je Marketing vanuit GedragspsychologieBeïnvloed het gedrag van je klantenSchrijf je in op de reservelijst. Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief diner en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)
Normaal tarief € 450 (excl. btw)
Inclusief diner en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je in op de reservelijst.

Event beschrijving

Wil je een praktisch framework in werking zien om je (digitale) marketing extreem succesvol te maken? Kom dan naar de nieuwe Masterclass Design je Marketing vanuit Gedragspsychologie.

Het gedrag van je (ideale) klanten kan je concreet beïnvloeden en je kunt je bedrijfsresultaat maximaliseren, door je marketingfunnels te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Maar hoe ziet zoiets eruit en hoe kun jij dat concreet aanpakken? Door middel van een praktisch denk-raamwerk.

In 1 avond leer je hoe je moet denken vanuit ‘gewenst gedrag’ en hoe je dat concreet toepast in je marketing, sales en communicatiemiddelen, ten gunste van het bedrijfsresultaat oftewel marketing vanuit gedragspsychologie. Op deze avond wordt een eenvoudig te volgen stappenplan gepresenteerd, waar je als marketeer, salespersoon of eigenaar direct mee aan de slag kunt. Denk hierbij aan dingen als:

  • attitude versus gedrag
  • belangrijkste tactieken uit de gedrags- en overtuigingspsychologie (van o.a. B.J. Fogg, Nir Eyal, Kahneman, Cialdini en Steve Krug)
  • wat er misgaat als je KPI’s (Key Performance Indicators) niet goed weet door te vertalen
  • 3 zaken die je moet weten van je ideale klanten om tot goede marketing, sales en communicatie te komen
  • (gratis) tools om snel die 3 zaken te achterhalen
  • hoe je de neuzen van je (digital) team en interne stakeholders dezelfde kant op houdt (vanuit gedragspsychologie)

Programma

Tijdens deze masterclass komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • de belangrijkste theorieën voor (digitale) marketing, sales en communicatie vanuit gedragspsychologie
  • template om zelf concreet aan de slag te gaan
  • (eigen) cases voor #1 brands
  • verrassende inzichten in het gedrag van online klanten
  • tips en trucs om je marketingbudget slimmer in te zetten

Je hebt geen voorbereiding nodig. De sessie behandeld theorie, concrete voorbeeldcases en praktische oefeningen.

Voor is deze masterclass bedoeld?

Deze masterclass is bedoeld voor marketing-, sales-, communicatie- en online professionals als eigenaren en beslissers.

Wat levert deze masterclass je op?

Na het volgen van deze masterclass weet je hoe je je (digitale) marketing, sales en communicatie kunt (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Aan het eind van de avond ga je naar huis met een praktisch denk-raamwerk en een template om voortaan projecten te kunnen aanvliegen vanuit gedragspsychologie.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Pieter Jan Troost

    Pieter Jan Troost

    Digitaal strateeg en designer

    Pieter Jan Troost is digital strateeg en designer. Hij heeft maar 1 doel: meer conversie door persuasief design. Voor het behalen van online resultaat past hij principes toe uit gedrags- en overtuigingspsychologie op design en content. Hij heeft gewerkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit, voor zowel B2C- als B2B-producten en -diensten.

    Digitaal strateeg en designer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X