november, 2018

27nov09:0017:00NIEUW! Masterclass: Digital Campaigning Day - Hoe je met digital campaigning aandacht voor je merk verdientOntdek in één dag hoe je jezelf als merk in the picture speelt bij je doelgroepSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– (excl. BTW) Normaal tarief € 695,– (excl. BTW) Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:00

Locatie

Youmeet

Orteliuslaan 11, 3528 BA Utrecht, Nederland

Investering

NIMA Member € 495,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 695,– (excl. BTW)

Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De wereld beweegt sneller dan ooit. De technologie ontwikkelt vlugger dan het licht, doelgroepen zijn overal en nergens en het medialandschap raakt steeds meer versnipperd. Ook de behoefte en het gedrag van de consument verandert continue. Tegelijkertijd brengen merken steeds meer content naar buiten. Maar zit een consument daar wel op te wachten? Of sterker nog: bereikt deze content de consument eigenlijk wel? Want alle merken willen de kostbare aandacht van mensen. Daarom staan we in deze masterclass stil bij de vraag: Hoe verdien je in dit digitale tijdperk aandacht voor je merk met campagnes?

In deze masterclass leren marketing- en communicatieprofessionals meer over de manier waarop consumenten zich in de digitale wereld bewegen en hoe je daar als merk strategisch goed op in kunt spelen. Naast theoretische kennis en inspiratie, gaan deelnemers ook zelf actief aan de slag met opdrachten voor hun eigen merk.

Waarom een Masterclass over Digital Campaigning?

Neem deel aan de masterclass en kom meer te weten over:

  • Trends in het huidige landschap: Welke trends spelen er op dit moment? Waar moet een merk rekening mee houden als we online communiceren met onze doelgroep? Hoe acteren we optimaal in deze digitale wereld?
  • Verdiende aandacht: Anno 2018 weten we ook dat we blootgesteld worden aan ontzettend veel boodschappen en prikkels en dat aandacht daarmee een schaars goed is. We bespreken de impact van de trends in het huidige landschap op het merk, branding en de organisatie. Daarvoor staan we uitgebreid stil bij wat aandacht is en hoe aandacht werkt.
  • Attention triggers: Op welke manieren kun je aandacht van mensen verdienen? Peeter Verlegh (Hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit) deelt zijn bevindingen uit wetenschappelijke experimenten met betrekking tot 6 attention triggers.
  • Het merk: Wat is de rol van het merk en is een sterk merk nog nodig? Hoe zorg je voor een krachtig merk dat waarde toevoegt?
  • Doelgroep: Hoe ontdek ik wat mensen bezig houdt en hoe zij zich bewegen in het (digitale) medialandschap?
  • Campagnestrategie: Welke tools en tactieken zijn er om de juiste strategie te ontwikkelen?

Gedurende de dag ga je aan de hand van verschillende opdrachten actief aan de slag met je eigen merk. Zodoende pas je de geleerde theorie, tools en tactieken, direct toe in de praktijk. We sluiten de dag af met een discussie waarbij we aan de hand van cases en stellingen met elkaar in gesprek gaan over het verdienen van aandacht in een digitale wereld.

Voor wie

Ben je een marketing- en communicatieprofessional die zich bezig houdt met strategie ontwikkeling en campagnes voor zijn merk? Wil je campagne voeren in het huidige digitale tijdperk beter begrijpen? Of ben je een marketeer die zijn merk klantgerichter wil maken en wil bijdragen aan een betere communicatie met de consument? Dan is dit de masterclass die je zoekt. Meld je dus snel aan!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Els Dijkstra

    Els Dijkstra

    Strateeg bij Energize

    Els Dijkstra werkt als strateeg bij Energize, een creatief bureau dat merken helpt met het genereren van verdiende aandacht. Els heeft vanuit haar rol als strateeg een grote diversiteit aan organisaties geholpen met de ontwikkeling en de executie van hun contentstrategie.

    Strateeg bij Energize

  • Kasimir Vermeulen

    Kasimir Vermeulen

    Strategy Director - Energize

    Energize heeft een nieuwe Strategy Director. Kasimir Vermeulen gaat voor strategische verdieping en vernieuwing zorgen op het gebied van merkstrategie, business creativiteit en branded content. Met de komst van Kasimir halen we een ervaren en pragmatische strateeg in huis met een mooie staat van dienst aan zowel klant- als bureauzijde. Met een volwaardig managementteam zijn we klaar om verder door te bouwen aan het succes van het bureau.

    Strategy Director - Energize

  • Peeter Verlegh

    Peeter Verlegh

    Head of Marketing - VU Amsterdam

    Together with collaborators from business and academics, Peeter conducts research on word of mouth, social media, branding and marketing communication. He has advised several brands and organizations on these issues. Peeter serves on the editorial boards of International Journal of Research in Marketing, Journal of Advertising, International Journal of Advertising, and International Marketing Review. He has published in several academic journals including Journal of Consumer Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of Consumer Psychology, Journal of International Business Studies, Journal of the Academy of Marketing Science, Frontiers in Psychology, Journal of Behavioral Decision Making, and British Journal of Management.

    Head of Marketing - VU Amsterdam

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X