oktober, 2018

12okt09:0017:30Masterclass: Digital Marketing ManagementEen update op de terreinen die het vaakst worden bedoeld als het over digital marketing gaatSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– (excl. BTW) Normaal tarief € 695,– (excl. BTW) Dit is inclusief het Marketingfacts jaarboek 2017-2018 en lunch.

Digital Marketing Management

Tijd

(Vrijdag) 09:00 - 17:30

Investering

NIMA Member € 495,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 695,– (excl. BTW)

Dit is inclusief het Marketingfacts jaarboek 2017-2018 en lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Masterclass: Digital Marketing Management

Alles wordt anders onder invloed van online marketing-methoden en -technieken. Ervaar jij ook een stevige uitdaging bij het aansturen van het ‘digital marketing’ proces? Je bent bepaald niet de enige…

Je herkent het vast wel: een afdeling met een Team Social, SEO, e-mailmarketing en overige digitale DM, Content Teams, Online Advertising, e-commerce, CRM zelfs.

Of je nu zelf digital savvy bent of niet: Veel marketingmanagers die dat proces, of die projecten moeten aansturen zijn zelf geen specialist in die vakgebieden. En ook dat is niet zo raar, want het gaat nogal snel. En er is nogal veel.

Resultaat is een board die ‘digital digital’ schreeuwt (maar geen idee heeft wat dat is), een marketingafdeling die als een blind paard achter de wens van de directie aanrent en alles verbrandt op totaal zinloze projecten (oh wacht, we hádden nog een app, wist jij dat?) en een marketingmanager die niet eens een idee heeft wat hij/zij aan zijn/haar webbouwer moet vragen en dus maar weer mensen inhuurt waarvan die zelf niet begrijpt wat ze moeten oplossen.

Inhoud van de masterclass

De Masterclass Digital Marketing Management is een spoedcursus voor marketeers die echt heel goed zijn in marketing, maar een update willen op de terreinen die het vaakst worden bedoeld als het over digital marketing gaat.

Tijdens het eerste gedeelte van deze masterclass gaat het over trends en ontwikkelingen en de betekenis daarvan voor organisaties. Na de lunch gaan we aan de slag met de vertaling van deze ontwikkelingen naar een visie op de eigen organisatie. Waar staat de organisatie nu? Waar gaat het de komende jaren naartoe? Wat moet er gebeuren en wat zijn daarin de grootste uitdagingen?

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marco Derksen

    Marco Derksen

    Founder/partner van Marketingfacts en Upstream

    Marco is adviseur digitale transformatie, oprichter/partner van strategisch adviesbureau Upstream en het roemruchte online platform Marketingfacts. Hij inspireert, adviseert en begeleidt organisaties met digitale transformatie, digitale strategie en de impact van digitale technologie op mens en maatschappij. Hij trekt digitale trends en hypes uit elkaar, legt in een rustig tempo de ontwikkelingen naast elkaar en legt uit waar het marketingvak en de – functie kúnnen of zúllen veranderen onder invloed van recente technologische ontwikkelingen.

    Founder/partner van Marketingfacts en Upstream

WordPress Themes
X
X
X