november, 2017

14nov09:0017:30Masterclass: Digital TransformationIs jouw organisatie klaar voor de digital transition?Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,– Inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en boek.

Multiethnic Group of People Socail Networking at Cafe

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

Inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en boek.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Is jouw organisatie klaar voor de digital transformation? De opkomst van online toepassingen verandert ons leven, ons koopgedrag, de manier waarop we informatie inwinnen en onze mediakeuzes in hoog tempo. Zelfs voor een avondje stappen maken we gebruik van online tools en informatie. Onderzoeksbedrijf Gartner voorspelt dat 85% van de zakelijke transacties in 2020 zal plaatsvinden zonder direct menselijk contact. 

Als consument draag je daar waarschijnlijk zelf hard aan mee, maar hoe zit het binnen jouw bedrijf? Weet jij bijvoorbeeld wie de site van jouw organisatie bezoekt, wat ze zoeken en waar ze eventueel afhaken? En belangrijker: áls je dat weet, wat doe je dan met die informatie? Of je nou al bent begonnen om data om te zetten naar daden, of juist door de bomen het bos niet meer ziet: Het is noodzakelijk om Digital Transformation te omarmen, in welke branche je ook zit. De ‘transitie’ gaat namelijk veel verder dan online marketing, e-commerce of het gebruik van data om insights te verwerven.

Inhoud Masterclass

Tijdens deze sessie leer je wat de digital transformation inhoudt en welke gevolgen die heeft voor jou, je bedrijf en jouw manier van werken. Je leert hoe je de digital transformation kunt inzetten, welke rol de sales & customer journey daarbij speelt, waar je op moet letten en wat de belangrijkste pijlers zijn om de transitie succesvol te laten verlopen. Marco de Boer, Creative Director van Marketing & Advertising-bureau Bohemia gaat tijdens de sessie hands-on aan de slag met de cases in de groep.

  • Wat betekent Digital Transformation voor sales, marketing én communicatie?
  • Waarom een sales & customer journey?
  • Wat zijn de stappen in een sales & customer journey?
  • Wat is de rol van content?
  • Hoe definieer ik een buyer persona?
  • Welke tools zijn er beschikbaar?
  • Hoe bepaal ik Key Performance Indicators?

Voor wie?

Deze masterclass is met name geschikt voor bedrijven en organisaties die zich richten op B2C non-FMCG, B2B-producten en -services.

“Marco de Boer schetst op heldere, eenvoudige manier de stappen in de sales & customer journey en legt met praktijkvoorbeelden uit hoe je de digital transition kunt oppakken.”  Adriaan Kolff – Business Talent Network

Marco de Boer van Bohemia Amsterdam ontwikkelde een eigen model rondom sales & customer journeys en schreef het boek Big Brand Moments (uitgever: Adfo Groep) over het doelmatig spreiden van marketingcommunicatiemomenten.

 

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marco de Boer

    Marco de Boer

    Creative Director van Marketing & Advertising-bureau Bohemia

    Marco de Boer, begon 20 jaar geleden in de creatieve wereld. In zijn vroegere jaren, leefde hij als kunstenaar en verdiende hij zijn geld met schilderen. Vanaf het moment dat hij zijn eerste Apple computer kocht in 1995, heeft hij zichzelf opgeleid in grafische vormgeving, webdesign, programmeren, motion design en marketing. In de loop der jaren, ontdekte Marco dat de drive om zijn kennis en ervaring te delen in zijn DNA zit. Zo is er een werkomgeving onstaan bij Bohemia waarbij hij jonge creatieven helpt te leren en te groeien. Hij is ook de auteur van Big Brand Moments, een canvas voor marketingcommunicatie planning.

    Creative Director van Marketing & Advertising-bureau Bohemia

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X