Wegens geluk herhaald! De masterclass over een gelukkige organisatie

februari, 2020

05feb09:3017:00UitgelichtMasterclass: Een Gelukkige Organisatie - Het Rendement van GelukBevlogenheid, passie en inspiratie bij medewerkers en klantenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550 (excl. btw) Normaal tarief € 750 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Woensdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NBC congrescentrum

Blokhoeve 1, 3438 LC, Nieuwegein

Investering

NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Geluk is niet alleen een gevoel, maar ook een rationele afweging. Steeds meer mensen en organisaties zien dat geluk, het welbevinden en de kwaliteit van leven waardevolle relevante dimensies zijn voor (organisatie)beleid. Maar hoe krijg je een gelukkige organisatie? En wat is de relatie tussen marketing en geluk?

Het is duidelijk dat bedrijfseconomie niet meer alleen gaat over de zogeheten ‘harde thema’s’ en dat economisch succes niet alleen langs deze weg tot stand komt. Binnen iedere organisatie maken mensen het verschil. Helaas worden bedrijven geconfronteerd met lage betrokkenheid en afnemend vertrouwen van medewerkers. Bedrijven willen juist medewerkers die passie hebben voor hun werk en zich verbonden voelen met de organisatie en hun werk. Kortom een gelukkige organisatie, met gelukkige medewerkers. Maar wat is de intrinsieke motivatie bij jouw organisatie?

Hoe krijg je bevlogenheid, passie en inspiratie in je organisatie, bij de medewerkers én als gevolg ook bij je klant? Kan je geluk inzetten als instrument – en zo ja – hoe doe je dat dan? Kan je als organisatie sturen op geluk en wat is daarvan het rendement? Hoe zet je purpose, values & principles én liefde in als waardedrijver van je organisatie? Dit zijn vragen waar we tijdens de masterclass dieper op in gaan.

In deze masterclass gaan we onderzoeken hoe je door middel van marketing je organisatie gelukkiger kunt maken. Dat doen we door de volgende onderwerpen aan te vliegen:

  • Geluk, liefde en geld zijn niet los verkrijgbaar.
  • Werkgeluk is geen hype maar een voorwaarde.
  • Groei gaat over meer dan cijfers en ‘harde thema’s’.
  • Wat is de relatie tussen purpose, marketing en geluk?
  • Als marketing over geld gaat, wat is dan de rol van geld en geluk?
  • Wat is het verschil tussen behoeften en verlangens (nature en nurture)?
  • Het vervullen van behoeften vanuit het marketing- en geluksperspectief.

Deze masterclass is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in het vergroten van het geluk van zijn of haar organisatie.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Guy van Liemt RM

    Guy van Liemt RM

    Directeur EHERO & ESAA, eigenaar Van Liemt Marketing

    Guy van Liemt RM is bedrijfseconoom en specialist in marketing, branding en marketingcommunicatie. Na internationale stages bij Unilever en Shell heeft Guy in verschillende brand managementfuncties bij Procter & Gamble gewerkt om daarna de stap naar het ondernemerschap te zetten. Als onderdeel hiervan is Guy ook 6 jaar als partner en directeur aan bureauzijde werkzaam geweest. Thans werkt Guy voor een deel als docent-trainer, adviseur en spreker, en voor een deel als executive director bij EHERO (Erasmus Happiness Economics Research Organization), het kennis- en onderzoekscentrum van de Erasmus Universiteit over geluk in een economische context. Guy is als voorzitter van de Internal Branding Company of the Year lid van de NIMA-hoofdjury bij de Dutch Marketing Awards. Daarnaast maakt hij deel uit van het RM College. Samen met Gert Koot schreef hij Marketingcommunicatie in 14 stappen dat eind 2018 werd uitgeroepen tot Marketing Studieboek van het jaar. Guy spreekt frequent over marketing, branding, marketingcommunicatie, zingeving en geluk.

    Directeur EHERO & ESAA, eigenaar Van Liemt Marketing

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X