mei, 2019

14mei09:0017:30NIEUW! Masterclass: Een gelukkige organisatie - het rendement van gelukBevlogenheid, passie en inspiratie bij medewerkers en klantenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550,– (excl. BTW) Normaal tarief € 750,– (excl. BTW) Dit is inclusief lunch.

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 550,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 750,– (excl. BTW)
Dit is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Geluk is niet alleen een gevoel, maar ook een rationele afweging. Steeds meer mensen en organisaties zien dat geluk, het welbevinden en de kwaliteit van leven waardevolle relevante dimensies zijn voor (organisatie)beleid. Wat is de relatie tussen marketing en geluk?

Hoe krijg je bevlogenheid, passie en inspiratie in je organisatie, bij de medewerkers én je klant?

  • Kan je geluk inzetten als instrument – en zo ja – hoe doe je dat dan?
  • Kan je als organisatie sturen op geluk en wat is daarvan het rendement?
  • Hoe zet je purpose, values & principles én liefde in als waardedrijver van je organisatie?

Het is duidelijk dat bedrijfseconomie niet meer alleen gaat over de zogeheten ‘harde thema’s’ en dat economisch succes niet alleen langs deze weg tot stand komt. Binnen iedere organisatie maken mensen het verschil. Helaas worden bedrijven geconfronteerd met lage betrokkenheid en afnemend vertrouwen van medewerkers. Bedrijven willen juist medewerkers die passie hebben voor hun werk en zich verbonden voelen met de organisatie en hun werk. Wat is de intrinsieke motivatie bij jouw organisatie?

  • Geluk, liefde en geld zijn niet los verkrijgbaar;
  • Werkgeluk is geen hype maar een voorwaarde;
  • Groei gaat over meer dan cijfers en ‘harde thema’s’.

In deze masterclass gaan we het volgende aanvliegen:

  • De relatie tussen purpose, marketing en geluk;
  • Als marketing over geld gaat, wat is dan de rol van geld en geluk?
  • Het verschil tussen behoeften en verlangens (nature en nurture);
  • Het vervullen van behoeften vanuit marketing en geluk perspectief.

Sprekers voor dit event

  • Guy van Liemt RM

    Guy van Liemt RM

    Directeur EHERO & ESAA, owner van Liemt Marketing

    Guy van Liemt RM is bedrijfseconoom en specialist in marketing, branding en marketingcommunicatie. Na internationale stages bij Unilever en Shell heeft Guy in verschillende brand management functies bij Procter & Gamble gewerkt om daarna de stap naar het ondernemerschap te zetten. Als onderdeel hiervan is Guy ook 6 jaar als partner en directeur aan bureauzijde werkzaam geweest. Thans werkt Guy voor een deel als docent-trainer, adviseur en spreker, en voor een deel als executive director bij EHERO (Erasmus Happiness Economics Research Organization), het kennis- en onderzoekscentrum van de Erasmus Universiteit over geluk in een economische context. Guy is twee jaar jurylid geweest van de Marketing Company of the Year en is sinds dit jaar voorzitter van de Internal Branding Company of the Year jury. In het najaar van 2016 verschijnt zijn leer- en lesboek over marketingcommunicatie waaraan hij samen met Gert Koot de afgelopen 4 jaar heeft gewerkt.

    Directeur EHERO & ESAA, owner van Liemt Marketing

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X