november, 2017

9nov09:00- 17:30Masterclass: Extreme klantgerichtheidHoe maak ik mijn organisatie succesvol op het gebied van klantgerichtheid?Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,– inclusief lunch en een relevant boek.

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

inclusief lunch en een relevant boek.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes wordt deze Masterclass herhaald. De vorige editie is beoordeeld met een 8.1.

Een customer journey ontwerpen is één, maar hoe bouw je een klantgerichte organisatie?

Een organisatie waarin alle medewerkers fanatiek zijn om het verschil te maken voor de klant? Een organisatie waar leidinggevenden het juiste voorbeeld geven en de ideale voedingsbodem creëren voor succes?

Waarom deze Masterclass?

Kom naar de masterclass ‘extreme klantgerichtheid’ en leer meer over o.a.:

  • De businesscase van extreme klantgerichtheid.
  • De 5 kenmerken van een extreme klantgerichte organisatie.
  • Hoe weet je waar je verbeterpotentieel zit? Een scan om de ‘maturity’ van je eigen organisatie vast te stellen.
  • Hoe neem je medewerkers mee? Hoe krijg je medewerkers die willen, weten, kunnen en voelen?
  • Wat als iedereen zijn eigen definitie van klantgerichtheid heeft?
  • Leiding geven aan een klantgerichte organisatie.
  • De beste klantgerichtheid-indicatoren en de valkuilen als je hier op gaat sturen.
  • 25+ ideeën die je morgen kunt toepassen om je organisatie klantgerichter te maken.

Met cases van o.a. Rabobank, Havenbedrijf Amsterdam, Volkswagen Bedrijfswagens, Obvion en RET.

Voor wie?

  • Directeuren en managers die hun organisatie klantgerichter willen maken of zich afvragen of dat de moeite waard is
  • Marketeers die vinden dat verandermanagement ook bij hun rol hoort
  • HRM-professionals die bij willen dragen aan het klantgerichter maken van de organisatie

In samenwerking met:

Flowresulting won eerder de internal branding jaarprijs en is met een NPS van boven de 70 het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Bart van Dorp

    Bart van Dorp

    Consultant bij flowresulting | marketing & strategie

    Bedrijven helpen om hun klanten blij te maken is mijn belangrijkste drijfveer. Het creëren van klantgerichte organisaties is hierbij de basis! Mijn plezier haal ik uit het oplossen van complexe vraagstukken die een klantgerichte organisatie in de weg staan. Om vervolgens de oplossingen door te vertalen naar concrete acties waar iedereen binnen de organisatie met passie voor kan gaan én waar de klant door verrast wordt.

    Consultant bij flowresulting | marketing & strategie

  • Marc Westeneng

    Marc Westeneng

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

    Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. “Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.” Emy Leemans – Rabobank Nederland

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X