november, 2017

16nov09:0013:00Masterclass: Fact-based service designDingen goed doen vs. de goede dingen doenSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250,– Normaal tarief € 450,– Inclusief heerlijke lunch

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 13:00

Locatie

Flowresulting

Maliebaan 5, 3581 CA Utrecht

Investering

NIMA Member € 250,–
Normaal tarief € 450,–

Inclusief heerlijke lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Let op! Dit event valt niet binnen het NIMA Passe Partout.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het ontwerpen en verbeteren van proposities is altijd goed voor verhitte discussies binnen bedrijven. Want welke product- en servicekenmerken voegen de meeste waarde toe voor de klant? Is bijvoorbeeld ‘sneller’, ‘duurzamer’ en ‘meer maatwerk’ altijd beter?

Deze masterclass gaat over dingen goed doen vs. de goede dingen doen.

Een propositie die meer waarde biedt, betekent niet automatisch meer tevreden klanten en hogere opbrengsten. Beter is dus niet altijd beter. Maar wat is dan wel beter?

Wat?

In deze masterclass bekijken we een propositie als een bundle of benefits. Elk product of service bestaat al snel uit tien of meer bouwstenen (benefits). Maar welk van deze bouwstenen maken écht het verschil? Waar baseert de klant zijn beslissing op en wat zorgt ervoor dat de klant loyaal blijft?

Fact-based propositieoptimalisatie gaat voorbij aan intuïtie en onderbuikgevoel en geeft antwoorden op vragen zoals:

  • Wat is het de klant waard als hij/zij de bank ook in het weekend kan bellen?
  • Hoeveel is een klant bereid meer te betalen voor een verlengde ruilperiode bij een online aankoop?
  • Wat is de waarde van klantvriendelijkheid in de totale dienstverlening?
  • Hoeveel daalt de churn als een bedrijf één punt hoger scoort op duurzaamheid?

Wat levert deze masterclass jou op?

Deze masterclass geeft concrete inzichten in de harde kant van propositieoptimalisatie. In een halve dag krijg je inzicht in:

  • Wat de bouwstenen van je propositie zijn die klanten écht als belangrijk ervaren.
  • Hoe je deze bouwstenen kan gebruiken om van een propositie een winnende propositie te maken.
  • Hoe deze winnende propositie bijdraagt aan het bottom-line resultaat.

Voor wie?

Voor iedereen die meer uit zijn/haar business wil halen

Ook meer tevreden klanten en hogere opbrengsten behalen? Schrijf je snel in!

Sprekers voor dit event

  • Marc Westeneng

    Marc Westeneng

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

    Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. “Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.” Emy Leemans – Rabobank Nederland

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

  • Sebastian Glosemeyer

    Sebastian Glosemeyer

    Consultant flowresulting

    Consultant flowresulting

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X