NIMA Masterclass: Je online customer journey vanuit gedragspsychologie

september, 2021

29sep09:3017:00Masterclass: Herontwerp je (bestaande) online customer journey vanuit gedragspsychologieHerontwerp een template voor al je toekomstige online journeysSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550,– (excl. btw) Normaal tarief € 750,– (excl. btw) Inclusief lunch

Tijd

(Woensdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 550,– (excl. btw)
Normaal tarief € 750,– (excl. btw)
Inclusief lunch

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Exclusieve sessie voor maximaal acht deelnemers!

Je kunt het gedrag van je (ideale) klanten beïnvloeden en het resultaat maximaliseren door je online journey te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Tijdens deze masterclass pas je gedragspsychologie direct toe op je eigen (bestaande) journey, onderbouwt met wetenschappelijk bewezen tactieken.

Wat houdt deze masterclass in?

Ben je (mede) verantwoordelijk voor een website, campagne of app, en moet ‘het resultaat’ flink groeien? Of heb je de ambitie om die kar te kunnen trekken? Dan ben je geholpen met een praktisch toepasbaar model vanuit gedragspsychologie, waarmee je je eigen online customer journey’s kunt beoordelen en herontwerpen (flow, design opzet en tekst).

In een interactieve dag leer je niet alleen hoe irrationeel het menselijk brein werkt, maar pas je gedragspsychologie direct toe je huidige flow opnieuw te schetsen en concreet aan te passen. Dankzij veel interactie in een kleine groep leer je tevens hoe anderen de tactieken toepassen in hun online journeys.

Het resultaat: je hebt een kraakhelder beeld van welk gewenst gedrag bij welk segment wilt bereiken; weet je welke (sales)argumenten je moet communiceren; heb je de juiste verleidingstactieken gekozen en heb je een schets gemaakt van je (verbeterde) online journey.

Programma

Deze masterclass vindt plaats bij NIMA in Amsterdam op 29 septemer 2021 van 9:30 – 17:00 uur. Hierin komt het volgende aan bod:
– Praktische methode voor design vanuit gedragspsychologie
– Verrassende inzichten in het gedrag van mensen, vanuit cases voor en van #1 brands
– Jouw online journey

Een kleine voorbereidingsopdracht is onderdeel van deze masterclass om praktisch aan de slag te gaan met je eigen journey.

Voor wie is deze masterclass?

Deze masterclass is bedoeld voor iedereen die (mede) verantwoordelijk is voor een online journey van een organisatie. Zoals (online) marketeers, eigenaren, ontwerpers, strategen, product owners en copywriters.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Pieter Jan Troost

    Pieter Jan Troost

    Digitaal strateeg en designer

    Pieter Jan Troost is digital strateeg en designer. Hij heeft maar 1 doel: meer conversie door persuasief design. Voor het behalen van online resultaat past hij principes toe uit gedrags- en overtuigingspsychologie op design en content. Hij heeft gewerkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit, voor zowel B2C- als B2B-producten en -diensten.

    Digitaal strateeg en designer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X