oktober, 2018

16okt09:0017:30Masterclass: High tech & High touchHoe maken we digitaal menselijk?Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,–  

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

 

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wat houdt de Masterclass High tech & High touch in?

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen?  Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken?How to humanize digital?

Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving.

Daarom een nieuwe NIMA Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch.

Heel veel inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten.

Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2020 en verder?

Wat levert deze NIMA Masterclass jou op?

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • Menselijk contact wordt schaarser, en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar.
    Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonalds meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Psychologische tips om de klantervaring in online journeys dramatisch te verhogen (op basis van meer dan 100 customer journey trajecten)
  • Toepassingen van data voor personalisatie van customer journeys en media.
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker.
    Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen-gevoel bij de klant een boost.
  • Facebook verandert van koers en zet niet langer in op ‘time spent’ maar ‘time well spent’. En dat heeft alles te maken met high touch.
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.

 

Sprekers

De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Anders Jansen.

Beiden zijn partner bij flowresulting, adviesbureau voor marketing & strategie en marktleider op het gebied van customer experience.

 

Gastspreker: Wim Rampen, CMO van CX Company

Special guest: Wim Rampen. Wim is CMO bij CX company, de marktleider op het gebied van ‘automating conversations to get the job done’.

Wim neemt je mee in de laatste stand van automation van klantinteractie en gaat in op de vraag wanneer chatbots een effectief middel zijn en wanneer niet,
wat de belangrijkste do’s and don’ts, en of chatbots emotie in de relatie kunnen brengen.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Anders Jansen

    Anders Jansen

    Partner bij flowresulting, adviesbureau Marketing & Strategie

    Anders Jansen is voor verschillende klanten adviseur op gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving en NPS, Customer Journey. Daarnaast helpt hij organisaties om nog beter hun klanten en medewerkers te begrijpen door middel van o.a. klantenpanels, interviews en online communities (vijftigvijftig.nl). Wat Anders drijft in de adviestrajecten voor verschillende dienstverleners: Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie. Anders is tijdens de Workshop Customer Journey B2B in het voorjaar 2016 beoordeeld met een 8.5. Kenmerken die hij kreeg waren: gepassioneerd, bedreven, grappig en kundig.

    Partner bij flowresulting, adviesbureau Marketing & Strategie

  • Marc Westeneng

    Marc Westeneng

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

    Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. “Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.” Emy Leemans – Rabobank Nederland

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

WordPress Themes
X
X
X