november, 2020
Tijd
(Woensdag) 09:00 - 17:00
Locatie
Online
Investering
NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Je merk scherp definiëren is de eerste stap. Er vervolgens voor zorgen dat het door alle medewerkers dagelijks wordt waargemaakt is een tweede. Wanneer cultuur en merk hetzelfde zijn maakt
Event beschrijving
Je merk scherp definiëren is de eerste stap. Er vervolgens voor zorgen dat het door alle medewerkers dagelijks wordt waargemaakt is een tweede. Wanneer cultuur en merk hetzelfde zijn maakt een bedrijf binnen waar wat het buiten belooft en andersom.
Hiermee worden klanten en medewerkers fan. En hierdoor wordt een goed bedrijf een sterk merk!
Marc van Eck, partner bij Business Openers, gaat in deze praktische masterclass met je aan de slag om te laten zien hoe internal branding jouw merk succesvoller maakt. Dit doet hij aan de hand van een aantal succesvoorbeelden.
In deze masterclass doorlopen we de verschillende fases van internal branding
- Het merk als kompas
- Het merk is bekend
- Het merk heeft betekenis
- Het merk wordt geleefd
- Het merk zit in het systeem
Om deze fases te kunnen doorlopen, is het onder andere belangrijk om te kijken naar je merkwaarden, missie en visie en hiermee je merkhuis op te bouwen. Ook kijk je naar je brand position en welke wil je als bedrijf nou eigenlijk zelf uitdragen.
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Marc van Eck RM
Marc van Eck RM
Oprichter en managing director - New Growth Strategies
Marc van Eck, afgestudeerd bedrijfseconoom (Groningen) en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en 1 van Europa’s topsprekers op het gebied van merkpositionering, internal branding en business strategie. Hij werkte 8 jaar als marketeer bij Procter & Gamble en als strategieconsultant bij Bain & Company.
Oprichter en managing director - New Growth Strategies