oktober, 2019

15okt09:0017:30Masterclass: Klantgericht InnoverenLeer je klant echt centraal stellen bij het ontwikkelen van je product of dienstSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550,– Normaal tarief € 750,– Inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en een relevant boek.

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NBC congrescentrum

Blokhoeve 1, 3438 LC, Nieuwegein

Investering

NIMA Member € 550,–
Normaal tarief € 750,–

Inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en een relevant boek.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhaald!

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Echter, gewoon vragen wat ze willen leidt zelden tot de gewenste vernieuwing. Je haalt je inzichten uit data over wat de gebruikers doen, maar je weet nog niet waarom. Hoe krijg je wél het juiste inzicht in hun behoeften? Wat kun je doen om het hart van je klanten te raken met je nieuwe product of dienst? Deze masterclass laat zien wat je in de verschillende fasen van het ontwikkeltraject kunt doen.

 

“Goede balans tussen theorie en praktijk.” “De cases waren zeer interessant.” “Plezierige, deskundige en ervaren sprekers.”

– Deelnemers masterclass –

 

Wat levert deze NIMA masterclass jou op?

Je krijgt inzicht in onder andere:

  • het belang van klantgericht innoveren
  • de relatie tussen het soort innovatie en de gekozen aanpak.
  • segmentatie en manieren om doelgroepen in beeld te krijgen.
  • soorten klantinzicht en effectieve methodes om die te verkrijgen.
  • de samenhang met Agile, Lean start up en Design Thinking.
  • de interactie tussen data analyse en klantonderzoek
  • toepassing van consumenteninzicht in Customer Journey Mapping

Met behulp van cases en oefeningen ervaar je hoe je hier in jouw project of bedrijf op een praktische manier mee aan de slag kunt.

 

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Deze masterclass is bedoeld voor professionals die vanuit een business rol betrokken zijn bij de ontwikkeling van producten en diensten, bijvoorbeeld: Marketing Directors, Product Managers, Business Developers, Product Owners, Start-up eigenaren, Innovatieve ondernemers.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Caroline Beck

    Caroline Beck

    Service Designer

    Caroline Beck is senior service designer bij Livework. Livework is een internationaal service designer bureau met studio’s in Londen, Oslo en Rotterdam. Daar werken ze voor grote en kleine klanten, commerciële organisaties en overheden om overal de klant centraal te stellen en met de technieken van service design en ontwerpers, diensten te innoveren en verbeteren. Dit doen ze door diep inzicht in klanten en gebruikers te combineren met ervaring van organisaties om deze beetje bij beetje te  transformeren. Caroline is de afgelopen jaren aan het werk geweest voor grote commerciële klanten in binnen en buitenland zoals: Gucci, Lufthansa, Eneco, Ziggo en Delta Lloyd waar de rode draad door alle projecten is het klant belang centraal stellen en vanuit de customer journey zoeken naar nieuwe kansen en mogelijkheden. Daarnaast geeft Caroline regelmatig trainingen over service design thinking en in het bijzonder customer journeys.

    Service Designer

  • Debbie Mous

    Debbie Mous

    Manager Strategische Marketing & Klantgericht Innoveren

    Debbie heeft ruim 20 jaar ervaring in klantgericht innoveren en het ontwikkelen van marketingstrategieën voor succesvolle producten en diensten. Ze heeft gewerkt voor verschillende multinationals en MKB bedrijven in consumer durables en digitale producten. Vanaf haar eerste baan als UX Designer tot haar huidige werk als Interim Manager Marketing & Innovatie, is klantgericht innoveren altijd de rode draad in haar werk gebleven. Haar drive om de klant centraal te zetten tijdens het innovatieproces weet ze helder en met enthousiasme over te brengen.

    Manager Strategische Marketing & Klantgericht Innoveren

  • Sanne Kistemaker

    Sanne Kistemaker

    Creative Director & User Centered Designer bij Muzus

    Sanne Kistemaker is Creative Director bij het service design bureau Muzus. Met haar ruim 10 jaar ervaring en vanuit haar passie voor de service design ontwerp aanpak en de gebruiker, ontwikkelt zij waardevolle diensten voor organisaties en hun doelgroep. Ze werkt vanuit de menselijke kant van het ontwerpen en zet inzicht in de leefwereld van de gebruiker om naar kansen voor de organisatie door co-creatie tussen de juiste stakeholders. Zij is de afgelopen jaren bezig geweest met verscheidene projecten in de commerciële en sociale sector zoals service design in de energie- en financiële wereld, het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke diensten voor bijstandsgerechtigden, doelgroepenvervoer, musea etcetera. Daarnaast is Sanne extern docent op het gebied van service design aan de TU Delft en geeft ze verscheidene gastcolleges, presentaties en masterclasses in het werkveld.

    Creative Director & User Centered Designer bij Muzus

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X