oktober, 2018

31okt09:0016:30NIEUW! Masterclass: Love Brand BasicsLeer in één dag wat nodig is om een love brand te worden!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– (excl. BTW) Normaal tarief € 695,– (excl. BTW) Inclusief lunch!

Tijd

(Woensdag) 09:00 - 16:30

Investering

NIMA Member € 495,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 695,– (excl. BTW)

Inclusief lunch!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoe word je een geliefde organisatie?

Hoe word je een geliefd bedrijf of een love brand? Hoe krijg je trouwe klanten, open sollicitaties en betrokken medewerkers? Begrip wanneer je service een keer niet helemaal top was en klanten die foto’s sturen van zichzelf met jouw product? Klanten die niet om korting vragen, maar vooral benieuwd zijn naar je volgende product? Bedanktkaartjes en likes? Voor love brands is dit allemaal vanzelfsprekend, maar als jouw organisatie hier nog van droomt, dan is het tijd voor de masterclass Love brand basics. In één dag weet je wat nodig is om een love brand te worden, een organisatie om je mee te verbinden!

Wat houdt deze masterclass in? 

De kenmerken zijn duidelijk: je hebt het idee dat mensen niet goed weten wat jouw bedrijf en producten onderscheidt. Je weet het ook niet over de bühne te krijgen. Je doet van alles aan marketing, maar de conversie is niet om te juichen. Je hebt een sterke klantfocus, maar klanten lijken toch steeds minder trouw. Alleen prijsstunts lijken de verkoop te vlotten. Herken je dit? Dan is de masterclass Love brand basics wellicht de verlichtende eye-opener en een concrete aanzet naar verbetering!

Love brand basics geeft een progressief en bruikbaar perspectief op organisaties. In deze vergaande uitwerking van social branding wordt op coherente wijze uw hele organisatie gescand op imago-pijnpunten, om deze vanuit hetzelfde perspectief concreet en effectief aan te pakken. De masterclass is daarom bedoeld voor wie organisatie-breed het verschil kan maken.

Love brand basics duurt één dag en begint met een onconventionele lezing van merkstrateeg en TEDx-spreker Diederick Janssens. Daarna volgen drie praktische masterclasses door onder andere online communicatie expert en -onderzoeker Dr. Corné Dijkmans, en coach in organisatie-opstellingen Remco Voorneveld. In één van de masterclasses kijk je kritisch naar je eigen non-verbale corporate communicatie. Zo helpt Love brand basics niet alleen je relatie met de markt te versterken, maar zet het ook aan tot persoonlijke groei van je organisatie, tot een aansprekende identiteit dus – de basis van een love brand.

Love brand basics is de beste introductie in social branding. Het is een absolute eye-opener voor bedrijven die denken dat consumenten ontrouw zijn. Voor organisaties die worstelen met hun identiteit en populariteit. Voor organisaties, publiek en privaat, die geliefd willen zijn en mee willen kunnen praten. Voor merken die love brand willen worden.

Wat levert deze masterclass je op?

love brand basics leert in één dag wat nodig is om een love brand te worden! Het geeft een nieuw en helder perspectief op de (in)effectiviteit van conventionele marketingtechnieken. Wie deelneemt aan deze masterclass sterkt niet alleen zijn markt- en klantrelaties, maar leert tegelijkertijd hoe fors op het marketingbudget kan worden bespaard.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Corné Dijkmans

    Corné Dijkmans

    Senior onderzoeker online communicatie - NHTV

    Corné werkt als research manager en als onderzoeker Online Communicatie bij Breda University of Applied Sciences. Hij is gespecialiseerd in vermenselijking van online merkcommunicatie, met name via social media.

    Senior onderzoeker online communicatie - NHTV

  • Diederick Janssens

    Diederick Janssens

    Merkstrateeg en Business Coach

    Diederick Janssens is merkstrateeg en business coach, varend onder eigen vlag. Hij werkte voor Thomas Cook, Cycletours en Sawadee en voor place brands als Curaçao, Lisboa en South African Tourism. Janssens is een out-of-the-box-denker en een progressieve, bevlogen spreker, en stond op een reeks podia, van TEDx tot Vakantiebeurs. Zijn visie op hedendaagse marketingstrategieën, brand identity, public relations, corporate communications en social branding is even inspirerend als praktisch toepasbaar.

    Merkstrateeg en Business Coach

  • Remco Voorneveld

    Remco Voorneveld

    Sociaal Ondernemer

    Remco is eigenaar van Loungeklipper. Loungeklipper creëert magische zeilevents voor bedrijfsuitjes, teambuilding en klantendagen van 10 tot 250 personen. Hiernaast is Remco sociaal ondernemer en liggen zijn specialiteiten in neuro-linquistisch programmeren, bedrijfsopstellingen & positioneringen.

    Sociaal Ondernemer

WordPress Themes
X
X
X