oktober, 2020
Tijd
(Woensdag) 18:00 - 21:00
Investering
NIMA Member ⬠200 (excl. btw)
Normaal tarief ⬠400 (excl. btw)
Online dus ⬠50 voordeliger dan op locatie.
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar ⬠200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver membership heb je je investering er al meteen uit!
Bekijk al onzeĀ membershipsĀ of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in hetĀ NIMA Passe Partout. NIMA hanteert deĀ Fair Access Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
In verband met de aanvullende maatregelen rondom COVID-19 is het mogelijk om deze masterclass op locatie of online te volgen. Via deze pagina kun je je inschrijven voor de online
Event beschrijving
In verband met de aanvullende maatregelen rondom COVID-19 is het mogelijk om deze masterclass op locatie of online te volgen. Via deze pagina kun je je inschrijven voor de online variant.
Marketing technology, marketeers zijn dol op shiny, sexy stuff. Maar hoe houd jij het overzicht en pas jij marketing automation toe in jouw marketingstrategie?
Of het nu gaat om mobile marketing, display & programmatic advertising, content marketing, e-mail marketing, marketing analytics of campaign management, voor elke marketinguitdaging is er wel een systeem, die dit proces kan automatiseren en ondersteunen. Die systemen worden dankzij de inzet van artificial intelligence steeds slimmer. Software prioriteert de meest waardevolle leads, doet suggesties voor opvolging van e-mails middels ānatural language processingā of stelt aanpassingen in campagnes voor. In feite āleertā de marketeer de tooling eerst beter te worden en stuurt dezelfde software straks de marketeer aan door gecalculeerde suggesties.
In deze masterclass schetsen wij het nieuwe martech-landschap, zodat jij het overzicht hebt en de regie houdt over alle technologie & tooling die op je afkomt. Tevens leer je door middel van praktijkcases hoe je deze tooling goed toepast binnen jouw marketingstrategie. En wat er allemaal voor nodig is om deze goed te implementeren. Want het lijkt zo gemakkelijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
Wat levert deze masterclass je op?
Na deze masterclass heb jij het overzicht op het gebied van martech en weet je hoe jij marketing automation het beste toepast binnen jouw marketingstrategie. Je gaat naar huis met het inzicht hoe marketing automation het beste binnen de marketingstrategie past en wat er allemaal bij komt kijken om deze goed te implementeren.
Voor wie is de masterclass bedoeld?
Marketingmanagers/-directeuren, ervaren marketeers (min. 5 jaar ervaring). Hbo-/wo-niveau, die meer op strategisch, tactisch niveau opereren.
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Coen Wiers MSc
Area Lead Customer Relevance ā Rabobank
-
Ludo Voorn MM RM
Directeur Double-V-Marketing