december, 2019

04dec09:3016:30Masterclass: Menselijke Marketing in een Digitale WereldOp zoek naar hightech & high touchSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550 (excl. btw) Normaal tarief € 750 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Woensdag) 09:30 - 16:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 550 (excl. btw)

Normaal tarief € 750 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhaald!

Wat houdt de Masterclass Menselijke marketing in een digitale wereld in?

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen? Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken? How to humanize digital? Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt in de digitale omgeving. Daarom een nieuwe NIMA Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van hightech & high touch.

Deze masterclass brengt je veel veel inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten.

Wat levert deze NIMA Masterclass jou op?

Deze masterclass helpt je om de digitale transformatie op een effectievere manier vorm te geven en klantbeleving ook in een online dienstverlening te waarborgen.
Tijdens de dag komen o.a. de volgende onderwerpen aan de orde:

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • De 5 stappen om tot een future-proof klantcontactstrategie te komen, waarin de klant het uitgangspunt is.
  • Menselijk contact wordt schaarser en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar. Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Hoe beweeg je klanten naar online en hoe kan gedragspsychologie hierbij helpen?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonald’s meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Personaliseren van je marketing en customer journeys, hoe ver kan dat gaan? Maar ook: hoe makkelijk kan dat zijn?
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker. Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen van de klant een boost?
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.

Sprekers
De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng (founding partner) en Maties van Voorthuizen (consultant & expertise leader) van Flowresulting, adviesbureau voor marketing & strategie en marktleider op het gebied van customer journeys.

Programma

09.00 uur: ontvangst
09.30 uur: start van de Masterclass
16.30 uur: afsluiting inclusief netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Maties van Voorthuizen

    Maties van Voorthuizen

    Consultant bij Flowresulting, strategie en marketingadviesbureau

    Als consultant in marketingstrategieën, helpt Maties bedrijven om op de markt te groeien door onderscheidende waardeproposities te ontwerpen die beter aansluiten bij de behoeften van klanten.

    Consultant bij Flowresulting, strategie en marketingadviesbureau

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X