december, 2018

06dec09:0016:30Dit event is helaas uitverkochtMasterclass: Menselijke marketing in een digitale wereld (UITVERKOCHT!)Op zoek naar High Tech & High TouchSchrijf je in op de reservelijst Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,– Inclusief een heerlijke lunch.

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 16:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

Inclusief een heerlijke lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je in op de reservelijst

Event beschrijving

Wat houdt de Masterclass Menselijke marketing in een digitale wereld in?

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen?  Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken? How to humanize digital?

Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving.

Daarom een nieuwe NIMA Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch.

Heel veel inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten.

Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2020 en verder?

Wat levert deze NIMA Masterclass jou op?

Deze masterclass helpt je om de digitale transformatie op een effectievere manier vorm te geven en klantbeleving ook in een online dienstverlening te waarborgen.
Tijdens de dag komen o.a. de volgende vragen aan de orde:

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • Menselijk contact wordt schaarser, en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar.
    Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonalds meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Psychologische tips om de klantervaring in online journeys dramatisch te verhogen (op basis van meer dan 100 customer journey trajecten)
  • Toepassingen van data voor personalisatie van customer journeys en media.
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker.
    Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen-gevoel bij de klant een boost.
  • Facebook verandert van koers en zet niet langer in op ‘time spent’ maar ‘time well spent’. En dat heeft alles te maken met high touch.
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.

Sprekers

De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Maties van Voorthuizen.
Beiden zijn partner bij flowresulting, adviesbureau voor marketing & strategie en marktleider op het gebied van customer experience.

Programma

09.00 uur: ontvangst
09.30 uur: start van de Masterclass
16.30 uur: afsluiting inclusief netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc Westeneng

    Marc Westeneng

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

    Marc Westeneng is specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding. Hij adviseert al meer dan 20 jaar dienstverleners, zoals Rabobank, Pon, Schiphol en Carglass. De ‘why’ die hem drijft: dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers. In zijn overtuiging is daarvoor nodig dat marketing geen communicatie-ding is, maar een mentaliteit die de hele organisatie doortrekt. “Marc heeft kennis van zaken en weet dit goed over te brengen met concrete, actuele en leuke cases.” Emy Leemans – Rabobank Nederland

    Specialist op het gebied van strategie, loyaliteit, NPS, Customer journey, customer experience en Internal branding

  • Maties van Voorthuizen

    Maties van Voorthuizen

    Consultant bij Flowresulting, strategie en marketingadviesbureau

    Als consultant in marketingstrategieën, helpt Maties bedrijven om op de markt te groeien door onderscheidende waardeproposities te ontwerpen die beter aansluiten bij de behoeften van klanten.

    Consultant bij Flowresulting, strategie en marketingadviesbureau

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X