december, 2017

12dec09:00- 17:30Masterclass: Neuromarketing- Brain Gain (1 dag)Neuromarketing gaat je business veranderen.. ben je er klaar voor?Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,– inclusief lunch en het boek: de koopknop – Martin de Munnik

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

inclusief lunch en het boek: de koopknop – Martin de Munnik

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership  heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Nu wetenschappers met ‘state of the art’ onderzoeksapparatuur rechtstreeks in het levende brein kunnen kijken, verandert het marketing- en communicatievak zienderogen. De onderbuik wordt verruild voor de bovenkamer. Met spectaculaire resultaten van dien. Prijsstelling op basis van het onbewuste. Verpakkingen die begeerte ‘aanzetten’. Reclames die de koopknop weten te vinden. Verbetering van efficiency en effectiviteit met 10 tot 30 procent zijn geen uitzondering. Dat alles is de belofte van neuromarketing. The brain game has started!

 

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onderbewust zijn. Marketeers houden zich nu vooral nog bezig met die 5% van wat consumenten bewust beslissen en doen. Dat kan effectiever! Iedere marketeer zou daarom moeten weten wat er in die 95% onderbewustzijn bij de consument omgaat. Neuromarketing helpt hierbij het inzicht en het antwoord te verkrijgen.

Kom naar de Masterclass en leer hoe je Neuromarketing kan inzetten om bij de onderbewustzijn van de consument door te dringen en hiermee je voordeel op te doen!

Je gaat naar huis met praktische toepassingen, tips en trucs voor je eigen bedrijf. Om het nog mooier te maken krijg je het boek de koopknop – Martin de Munnik mee.

Schrijf je snel in voor deze gewilde masterclass om ervoor te zorgen dat je deze mooie kans niet mist!

Kijk snel wat anderen van deze masterclass vonden!

Deze masterclass wordt georganiseerd in samenwerking met:

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martin de Munnik

    Martin de Munnik

    Partner bij Neurensics,Europa’s grootste MRI-gedreven neuromarketingbedrij

    Sinds zijn allereerste dag in de reclame, nu alweer een jaar of 30 geleden, heeft Martin de Munnik zich geïnteresseerd in de werking ervan. Samen met de vermaarde neurowetenschapper Professor Dr. Victor Lamme, is De Munnik partner in Neurensics, Europa’s grootste MRI-gedreven neuromarketingbedrijf. De Munniks dagelijkse betrokkenheid bij neuromarketingonderzoek voor multinationals en nationale bedrijven van naam, maken hem tot misschien wel de meest ervaren neuromarketeer in de wereld. Martin de Munnik heeft decennialange ervaring in het implementeren van marketingstrategieën en het vormgeven, onderhouden en revitaliseren van merken. Ook is hij auteur van het succesvolle boek ‘De koopknop’. Met zijn brede achtergrond en unieke kennis van toegepaste neuromarketing geeft hij voor (inter)nationale ondernemingen een renderend markt- en merkbeleid vorm.

    Partner bij Neurensics,Europa’s grootste MRI-gedreven neuromarketingbedrij

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X