Organisatieresultaten behalen met social media masterclass - bij NIMA

juni, 2020

04jun09:3017:00Masterclass: Organisatieresultaten behalen met social mediaLeer in één dag hoe social media kunnen bijdragen aan de organisatiedoelstellingen. Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550 (excl. btw) Normaal tarief € 750 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200- op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt binnen het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Digitalisering zorgt ervoor dat de relatie tussen bedrijven en klanten is veranderd. Zo hebben klanten van tegenwoordig een ander verwachtingspatroon en hebben ze specifieke voorkeuren hoe ze contact willen leggen met een organisatie. De noodzaak voor een goede integratie van social media in de processen van de organisatie is hierdoor toegenomen. Dit biedt tegelijkertijd ook kansen om meer waarde voor klanten te bieden en zo het marketing– en salesproces te versterken.

Programma

Deze NIMA masterclass biedt je in één dag inzicht in:

  • Op welke manieren social media een bijdrage kunnen leveren aan de organisatiedoelstellingen;
  • Hoe je professionals binnen de organisatie zich optimaal via social media laat presenteren;
  • Social media optimaal kunt inzetten om de processen in de organisatie te versterken.

Deze NIMA masterclass omvat:

  • Een interactieve presentatie;
  • Enkele werkopdrachten;
  • Een presentatie door een inspirerende gastspreker die de lessen van een eigen praktijkcase zal delen.

Voor deelname aan deze sessie is een laptop of tablet nodig om aantekeningen te maken, informatie op te zoeken en werkopdrachten tijdens de masterclass te maken.

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Deze masterclass is geschikt voor marketing-, communicatie en salesprofessionals en specifiek voor professionals werkzaam op management- en directieniveau.

Wat levert deze masterclass je op?

Tijdens deze NIMA masterclass krijg je als deelnemer inzicht in de verschillende manieren waarop social media ingezet kunnen worden om bij te dragen aan de doelstellingen van de organisatie en op welke manier het kan bijdragen aan het marketing- en salesproces van een organisatie. Tevens leer je jezelf beter op social media zichtbaar te maken en om het management en medewerkers in de organisatie in beweging te krijgen zelf deel te nemen op social media en intern draagvlak voor de integratie van social media te realiseren.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ayman van Bregt

    Ayman van Bregt

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Acadamie

    Ayman van Bregt is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en van hieruit trainer, auteur en docent. Tevens is hij digitaal strateeg en als ondernemer actief in de creatieve industrie. Hij houdt zich bezig met het ontwikkelen van concepten, advies en training op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Hij helpt bedrijven graag om met behulp van digitale middelen meer waarde te creëren voor hun klanten, de relatie met klanten te verstevigen en hoe ze nieuwe kansen kunnen benutten.

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Acadamie

  • Markward van der Mieden

    Markward van der Mieden

    Oprichter PIT Agency

    Markward van der Mieden helpt bedrijven goed groeien voor meer positieve impact en winst. Hij is auteur van het boek Good Business, waarin hij een blauwdruk geeft voor het bouwen van een sterk en betekenisvol merk. Markward is oprichter van PIT Agency, een bureau gespecialiseerd in employer branding en recruitment marketing. Eerder was Markward partner bij strategisch marketingadviesbureau Business Openers en algemeen directeur bij Zorgeloosch, één van de snelstgroeiende bedrijven van Nederland (FD Gazellen top 100).

    Oprichter PIT Agency

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X