Sales Promotion masterclass - in één dag bij NIMA

oktober, 2020

07okt09:3017:00NIEUW! Masterclass: Sales PromotionKrijg inzicht in de kracht van Sales Promotion in 1 dag.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550 (excl. btw) Normaal tarief € 750 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Woensdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200- op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt binnen het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

We worden overspoeld door reclame boodschappen. Als marketeer zoek je daarom naar middelen om op te vallen, om je merk levend te krijgen tussen de oren van je doelgroep en om verkoopdoelstelling te halen. Sales Promotion is daarbij zeer effectief. De kansen om  hiermee gedrag te beïnvloeden op zowel korte als lange termijn zijn groot. In deze Masterclass leer je hoe je Sales Promotion kunt inzetten om jouw doelen te halen, welke actiemechanismen er zijn en hoe je tot een creatief en effectief concept kan komen.

Programma

Sales Promotion maakt een onderdeel uit van één van de vier hoofdgroepen promotiemogelijkheden en is dus een belangrijk onderdeel van promotie, promotiemix en de marketingmix. Een synoniem voor Sales Promotion is verkoopbevordering. Sales Promotion (ook wel merkactivatie genoemd) is een belangrijk onderdeel binnen de communicatiemix. De kansen om hiermee gedrag te beïnvloeden op zowel korte als lange termijn zijn groot.

  • Sales Promotion binnen de communicatie- en  marketingmix. Hoe zet je dit instrument in?
  • Sales Promotion B-t-B en B-t-C
  • Welke actiemechanismen zijn er en welk doel dienen ze?
  • Wat is de rol van promotionele artikelen in de totale communicatiemix en binnen Sales Promotion in het bijzonder?
  • Wat zijn de trends?
  • Wat zijn de kansen en de risico’s?
  • En hoe kom je tot een creatief en effectief concept?

Wat levert deze masterclass je op?

Na het volgen van deze masterclass weet je hoe je Sales Promotion effectief kunt inzetten, ken je de actiemechanismen versus doelstellingen en ken je de kracht van de inzet van premiums.

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Voor marketingprofessionals (HBO) die in de dagelijkse praktijk strategisch of uitvoerend actief zijn. Vooral interessant voor professionals die regelmatig campagnes bedenken en uitvoeren om bepaalde doelstellingen te realiseren.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martin de Winter

    Martin de Winter

    Algemeen Directeur - Hokra

    Verbind mens en merk door merkactivatie, promotionele artikelen en marketingcommunicatie ondersteuning.

    Algemeen Directeur - Hokra

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X