oktober, 2017

31okt09:3017:30Masterclass: van social media naar social businessIn 1 dag inzichtelijk hoe social media een bijdrage kan leveren aan de organisatiedoelstellingen! Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,– Inclusief uitgebreide lunch en relevant boek!

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

Inclusief uitgebreide lunch en relevant boek!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

Event beschrijving

Digitalisering zorgt ervoor dat de relatie tussen bedrijven en klanten is veranderd. Dit heeft er tevens voor gezorgd dat er klanten een ander verwachtingspatroon hebben. De integratie van social media in de processen van de organisatie wordt hierdoor steeds evidenter en biedt de kans om het marketing– en salesproces te versterken.

Deze NIMA masterclass biedt je in 1 dag inzicht in:

  • Op welke manieren social media een bijdrage kunnen leveren aan de organisatiedoelstellingen;
  • Hoe je professionals binnen de organisatie zich optimaal via social media laat presenteren;
  • Optimaal kunt inzetten om de processen in de organisatie te versterken.

Wat levert deze NIMA Masterclass op?

Tijdens deze masterclass krijg je als deelnemer inzicht in de verschillende manieren waarop social media ingezet kunnen worden om bij te dragen aan de doelen van de organisatie en hoe het bij kan dragen aan het marketing- en salesproces van een organisatie. Tevens leer je jezelf beter op social media zichtbaar te maken en om het management en medewerkers in de organisatie in beweging te krijgen deel te nemen en intern draagvlak voor de integratie van social media te realiseren.

Vorm

Deze masterclass omvat:

  • Een interactieve presentatie;
  • Enkele werkopdrachten;
  • Een presentatie door een gastspreker die de lessen van een eigen praktijkcase zal delen.

Voor deelname aan deze sessie is een laptop of tablet nodig.
Om aantekeningen te maken, informatie op te zoeken en werkopdrachten tijdens de masterclass te maken.

Voor wie?

Deze masterclass is geschikt voor marketing-, communicatie en salesprofessionals en specifiek voor professionals werkzaam op management- en directieniveau.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ayman van Bregt

    Ayman van Bregt

    Nederlandse Social Media Acadamie

    Ayman van Bregt is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en van hieruit trainer, auteur en docent. Tevens is hij digitaal strateeg en als ondernemer actief in de creatieve industrie. Hij houdt zich bezig met het ontwikkelen van concepten, advies en training op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Hij helpt bedrijven graag om met behulp van digitale middelen meer waarde te creëren voor hun klanten, de relatie met klanten te verstevigen en hoe ze nieuwe kansen kunnen benutten.

    Nederlandse Social Media Acadamie

  • Floris Winters

    Floris Winters

    Ministerie van Buitenlandse Zaken

    Floris helpt organisaties om sociale media en nieuwe technologieën in te zetten voor communicatie. Daarvoor reisde hij naar de armste regio in Bangladesh om via sociale media te vertellen over het werk van ontwikkelingsorganisatie Simavi. Hij belandde in het politieke hart Washington D.C. waar hij tijdens het kabinet-Obama werkte aan de Twiplomacy inzet van de Nederlandse ambassade. Zijn online expertise deelt hij sinds 2015 bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag, waar de medewerkers ook steeds vaker willen vloggen.

    Ministerie van Buitenlandse Zaken

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X