november, 2018

16nov09:0017:00NIEUW! Masterclass: Zet je bureau scherp in de markt - en denk vooruitVoor een scherpe bureaupositionering, new business, strakke briefings en een goede communicatiestrategieSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– (excl. BTW) Normaal tarief € 695,– (excl. BTW) Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

Tijd

(Vrijdag) 09:00 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 695,– (excl. BTW)

Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Voor bureaus wordt het steeds belangrijker zich te onderscheiden en scherp in beeld te hebben wat de volgende stap wordt. Wat is je groeistrategie, op welke klanten richt je je en hoe kan je die het beste benaderen? Wat wéét je van het werk van marketingmanagers? Wat vinden adverteerders écht belangrijk in samenwerking met bureaus? Hoe ga je om met pitches en briefings? En wat is de strategie op je communicatie?

 

In het hol van de leeuw – de beroepsvereniging voor marketeers – bespreken we de stappen op weg naar toekomstbestendige bureaupositionering.

Wat leer je?

De inhoud is praktijkgericht. Na het volgen van deze Masterclass weet je:

– Hoe je tot een goede why, how, what, geloof en scherpe visie kan komen

– Hoe je organisatiedoelstellingen en strategie je bedrijf vooruit kunnen helpen

– Op welke categorie klanten, namen en personen je je gaat richten – en hoe

– Welke bouwstenen je moet hebben om te komen tot een scherpe positionering

– Welke merkidentiteitaspecten je in kan zetten voor het gewenste merkimago

– Wat het belang is van cultuur voor een aantrekkelijke werkomgeving

– Waar je om moet denken bij het uitwerken van briefings van de opdrachtgever

– Hoe je keuzes kan maken in het bepalen van de strategie voor je communicatie

– Welke topics je kan claimen en hoe je die kan uitdragen via thought leadership

Voor wie is deze Masterclass bedoeld?

De Masterclass is bedoeld voor managing directors, strategy directors, creatief directeuren, accountmanagers, en communicatie managers

Wat levert het op?

Na afloop van de Masterclass heb je:

– Kennis over een scherpe positionering

– Ideeën over new businessstrategie

– Aanpak voor strakke briefings

– Een goede communicatiestrategie

– Strategie op thought leadership

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Bert Hagendoorn

    Bert Hagendoorn

    Specialist op het gebied van positionering, communicatiestrategie en groeistrategie voor creatieve bedrijven

    Bert Hagendoorn helpt creatieve bedrijven en bureaus met de volgende fase van hun onderneming. Met zijn zes-stappen plan voor positionering en communicatiestrategie, met workshops en begeleiding van brainstormsessies. Dat geeft organisaties focus, richting, strategie, een scherp verhaal, een betere zichtbaarheid bij de juiste doelgroep en uiteindelijk een succesvollere business. Bert heeft tientallen toonaangevende digitale en designbureaus geholpen met hun groeistrategie. www.berthagendoorn.nl

    Specialist op het gebied van positionering, communicatiestrategie en groeistrategie voor creatieve bedrijven

  • Nanda Idink

    Nanda Idink

    Specialist op het gebied van positionering, briefings en marketingcommunicatie campagnes

    Nanda Idink is specialist in marketingcommunicatie, gek op nieuwe ideeën en het samenbrengen van mens en merk. Na 20 jaar ervaring bij diverse bedrijven startte ze De CommunicatieArchitect, dat zich richt op organisaties die willen bouwen aan een sterk en menselijk merk. Ze zet diverse tools in, zoals haar CommunicatieHuis Canvas en de positioneringsmethode van 23plusone, om te ontdekken welke boodschap echt voelt én raakt. Dit, gecombineerd met de integratie van de juiste middelen en media, bepaalt het succes van een campagne. Met als resultaat: een merk waar mensen zich thuis voelen en graag terug komen. www.communicatiearchitect.com

    Specialist op het gebied van positionering, briefings en marketingcommunicatie campagnes

WordPress Themes
X
X
X