augustus, 2019

27aug09:3016:30Mastercourse Contentmarketing (in 3 dagen) (nog maar 2 plekken beschikbaar!)Word in drie dagen een contentmarketeer!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 1.200 (excl. btw) Normaal tarief € 1.400 (excl. btw) Inclusief lunch en het boek 'Content!' van Antal de Waij

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 16:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 1.200 (excl. btw)
Normaal tarief € 1.400 (excl. btw)

Inclusief lunch en het boek ‘Content!’ van Antal de Waij

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wat gaan we in deze mastercourse behandelen?

Dag 1: Dinsdag 27 augustus 2019

De eerste dag staat in het teken van het leggen van de basis voor een goede digitale (content)marketingstrategie, de customer journey en doelstellingen.

  • Inzicht in contentmarketing. Vragen die worden beantwoord zijn: Hoe staat het met jouw contentstrategie op dit moment? Hoe creëer je unieke en relevante content? Hoe krijg je inzicht in het herkennen van kwaliteit van content?
  • Customer journey mapping, waarbij we een relatie leggen tussen klantreis en contentmarketing doelstellingen.
  • We gaan de basis leggen voor goede digitale (content)marketing op basis van veranderend klantgedrag. We geven inzicht in hoe je contentmarketing goed kunt meten en brengen je van customer journey naar customer experience.

Dag 2: Woensdag 28 augustus 2019

De tweede dag ontwikkel je een contentstrategie op basis van jouw buyer persona. Je krijgt inzicht in instrumenten die helpen met het ontwikkelen van je contentstrategie en we gaan diep in op storytelling. Nadat je een contentstrategie hebt ontwikkeld, werk je aan je contentarchitectuur en je kernboodschap.

  • Ontwikkelen van een buyer persona, het uitgangspunt voor het maken van je content.
  • Ontwikkel zelf een contentstrategie door inzicht in tactische instrumenten.
  • Een plan van aanpak voor engaging storytelling.

Dag 3: Donderdag 29 augustus 2019

Tijdens deze laatste dag gaan we je contentmarketingactiviteiten organiseren en je content toolbox vullen. Welke organisatorische consequenties zijn er en hoe pak je dat aan? Als afsluiter krijg je de tips & tricks mee die in de rugzak van een succesvolle contentmarketeer thuishoren.

  • Redactionele hulpmiddelen voor contentcreatie. Deze stellen je in staat beter te plannen en meer structuur in je werk aan te brengen.
  • Hoe kun je succesvol een contentmarketingactiviteit opzetten, waarbij je rekening houdt met je budget en de capaciteit van je organisatie?
  • Hoe stimuleer je dat anderen in je bedrijf ook content maken?
  • Je krijgt slimme distributiemethoden en middelen aangereikt. Hiermee ontwikkel je een distributiestrategie waarmee het contentbereik én de levensduur van je content worden vergroot.
  • Praktische hulpmiddelen. Websites en apps die je ondersteunen in het uitvoeren van je contentstrategie.
  • Growthhack je contentmarketing. Een overzicht van advanced tools die jouw content succesvoller maken.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Directeur Engagement Media

    Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben is Antal in 2009 Engagement Media, bureau voor content marketing, sociale business en community management gestart. Hij helpt organisaties met de implementatie van social business, social media & content marketing. Zijn publicaties gaan over de impact van sociale technologie op organisaties, engagement marketing, social business, de deeleconomie, communitymanagement en contentmarketing.

    Directeur Engagement Media

Planning

    WordPress Themes
    MENU
    NIMA
    X
    X
    X