mei, 2019

13mei17:3021:00NIEUW! Mastercourse Contentmarketing (in 6 avonden)Word in zes avonden een contentmarketeer!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 1.200,– (excl. BTW) Normaal tarief € 1.400,– (excl. BTW) Inclusief diner!

Tijd

(Maandag) 17:30 - 21:00

Locatie

Youmeet

Orteliuslaan 11, 3528 BA Utrecht, Nederland

Investering

NIMA Member € 1.200,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 1.400,– (excl. BTW)

Inclusief diner!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wat gaan we in deze mastercourse behandelen?

Avond 1: Maandag 13 mei 2019

De eerste avond leggen we een sterke basis voor succesvolle contentmarketing, onder meer door in te gaan op doelstellingen en de customer journey.

  • Inzicht in contentmarketing. Vragen die worden beantwoord zijn: Hoe staat het met jouw contentstrategie op dit moment? Hoe creëer je unieke en relevante content? Hoe krijg je inzicht in het herkennen van kwaliteit van content?
  • Customer Journey Mapping, waarbij we een relatie leggen tussen klantreis en contentmarketing doelstellingen.

Avond 2: Maandag 27 mei 2019

We gaan verder met de basis voor succesvolle digitale (content)marketing op basis van veranderend klantgedrag. We geven inzicht in hoe je contentmarketing goed kunt meten en brengen je van customer journey naar customer experience.

  • Contentmarketing meten en de ROI van je campagne. Leren denken in volume, conversie en resultaten.
  • Veranderend klantgedrag en de (mobile) Customer Experience. Wat is de rol van mobiel en de invloed van sociale media op de Customer Journey? Hoe bied je de klant de juiste content?
  • Van Customer Journey naar Customer Experience. Klantbeleving speelt een centrale rol bij de ontwikkeling van content. Hoe kun je jouw customer experience verbeteren, waarbij je rekening houdt met veranderend klantgedrag?

Avond 3: Maandag 3 juni 2019

Staat volledig in het teken van het ontwikkelen van een contentstrategie.

  • Ontwikkelen van een Buyer Persona als uitgangspunt van het maken van engaging content.
  • Ontwikkel zelf een contentstrategie door inzicht in tactische instrumenten.

Avond 4: Maandag 17 juni 2019

Deze avond draait om storytelling, engagement en content & de Customer Journey.

  • Stappen die je nodig hebt in je aanpak van storytelling. Het toepassen van de basisbeginselen van storytelling en hoe je deze effectief kunt inzetten op de juiste kanalen.
  • We geven inzicht in het ontwikkelen van de juiste contentarchitectuur om je content doelgericht en succesvol te maken.

Avond 5: Maandag 24 juni 2019

Het organiseren van je contentmarketing activiteiten staat deze avond centraal. Welke organisatorische consequenties zijn er en hoe pak je dat aan?

  • Redactionele hulpmiddelen voor contentcreatie. Deze stellen je in staat beter te plannen en meer structuur in je werk aan te brengen. Contentorganisatie: hoe kan je het beste een contentmarketing activiteit opzetten, rekening houdende met budget en capaciteit van je organisatie?
  • Hoe stimuleer je dat anderen in je bedrijf ook content maken?

Avond 6: Maandag 1 juli 2019

Als afsluiter krijg je de tips & tricks mee die in de rugzak van een succesvolle contentmarketeer horen.

  • Je krijgt slimme distributiemethoden en middelen aangereikt. Hiermee ontwikkel je een distributiestrategie waarmee het contentbereik én de levensduur van je content worden vergroot.
  • Praktische hulpmiddelen. Websites en apps die je ondersteunen in het uitvoeren van je contentstrategie.
  • Growthhack je contentmarketing. Een overzicht van advanced tools die jouw content succesvoller maken.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Directeur Engagement Media

    Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben is Antal in 2009 Engagement Media, bureau voor content marketing, sociale business en community management gestart. Hij helpt organisaties met de implementatie van social business, social media & content marketing. Zijn publicaties gaan over de impact van sociale technologie op organisaties, engagement marketing, social business, de deeleconomie, communitymanagement en contentmarketing.

    Directeur Engagement Media

Planning

    WordPress Themes
    MENU
    NIMA
    X
    X
    X