maart, 2019

LET OP: Dit event vindt plaats op meerdere data!

05mrt17:3021:15Mastercourse: Digital Customer JourneyHet optimaliseren van je complete customer journey!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 995,– (excl. BTW) Normaal tarief € 1195,– (excl. BTW) Dit is inclusief diner.

Tijd

(Dinsdag) 17:30 - 21:15

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 995,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 1195,– (excl. BTW)

Dit is inclusief diner.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

In vijf interactieve sessies wordt het optimaliseren van de complete Digital Customer Journey uitgelegd. Leer alle facetten die komen kijken bij het opzetten of verbeteren van deze Journey, van Gedragsanalyse tot Buyer Persona, van User Stories tot Content Development.

Met jouw eigen customer journey als case gaan we in op vragen als: Wat houd mijn doelgroep bezig? Welke middelen moet ik inzetten om sitebezoek te verhogen? Hoe ontwikkel ik relevante content? Waar zet ik Paid, owned en Earned media in?

De opgedane kennis, praktische vaardigheden en inzicht over de Customer Journey biedt je handvatten om een marketing-team aan te sturen, sales team erbij betrekt en communicatieteam te enthousiasmeren.

Programma

De classes vinden op woensdag avond van 18.00 tot 21.00 uur plaats:

Sessie 1: Introductie Customer Journey Canvas en Analyse Fase met o.a. de Content en Keyword analyse.

Sessie 2: Vervolg Analyse Fase met o.a. Gedragsanalyse, UX en Customer Experience Analyse

Sessie 3: Customer Journey Strategie-ontwikkeling met o.a. Buyer Persona en de Customer Journey Canvas.

Sessie 4: Conceptontwikkeling en uitvoering met o.a. User Stories, content development en toepassen marketing automation.

Sessie 5: Samenvatting en presenteren Canvas.

Samengevat
– 5 sessies van 3 uur over specifieke topics, na werktijd

– Persoonlijke begeleiding door de leergang heen door een coach

– Kennis direct toepassen door werk aan eigen case

Toekomstige events in deze event series

5 maart 2019 17:3012 maart 2019 17:3019 maart 2019 17:302 april 2019 17:309 april 2019 17:30

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marco de Boer

    Marco de Boer

    Creative Director van Marketing & Advertising-bureau Bohemia

    Marco de Boer, begon 20 jaar geleden in de creatieve wereld. In zijn vroegere jaren, leefde hij als kunstenaar en verdiende hij zijn geld met schilderen. Vanaf het moment dat hij zijn eerste Apple computer kocht in 1995, heeft hij zichzelf opgeleid in grafische vormgeving, webdesign, programmeren, motion design en marketing. In de loop der jaren, ontdekte Marco dat de drive om zijn kennis en ervaring te delen in zijn DNA zit. Zo is er een werkomgeving onstaan bij Bohemia waarbij hij jonge creatieven helpt te leren en te groeien. Hij is ook de auteur van Big Brand Moments, een canvas voor marketingcommunicatie planning.

    Creative Director van Marketing & Advertising-bureau Bohemia

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X