december, 2017

LET OP: Dit event vindt plaats op meerdere data!

06dec17:3021:00Mastercourse: Digital Marketing (5 avonden) in RotterdamWegens groot succes herhaald!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 995,– Normaal tarief € 995,– (speciale aanbieding!)  inclusief diner!

Tijd

(Woensdag) 17:30 - 21:00

Locatie

Rotterdam

Investering

NIMA Member € 995,–

Normaal tarief € 995,– (speciale aanbieding!) 

inclusief diner!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes wordt deze Mastercourse van vijf avonden herhaald in Rotterdam!

Digital Marketing Mastercourse

Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Marketing zonder digital is bijna niet meer voor te stellen. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek bepalend zijn voor digital. NIMA organiseert de Mastercourse ‘Digital Marketing’ waarbij je in een aantal sessies helemaal up-to-date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.

Onderwerpen als contentmarketing, search strategy, persuasion en CX (customer experience design) worden uitgebreid behandeld. Gedurende de Mastercourse ga je werken aan je eigen case en ontvang je periodiek feedback. Het resultaat is dat je bij de afsluiting van de Mastercourse niet alleen je kennisniveau hebt verhoogd, maar ook hebt toegepast in een plan waarmee je ook écht aan de slag kunt.

Planning

De classes vinden plaats op woensdagavond van 18.00 tot 21.00 uur op de volgende data:

  • 6 december 2017: Contentmarketing, door Antal de Waij
  • 13 december 2017: Search & Analytics door Wilbert Pot
  • 17 januari 2018: Customer Experience-design (CX) door Tom Debruyne
  • 24 januari 2018: Social & Influencers door Martijn Holtes en Kirsten Jassies
  • 31 januari 2018: Consumer Behavior door Mischa Coster (incl. deelnamecertificaat-uitreiking met aangeklede borrel)

Na afloop van deze Mastercourse ontvang je een bewijs van deelname in de vorm van een deelnamecertificaat met registratie in MyCareer.

Wil je je vakkennis en vaardigheden in Digital Marketing verder verdiepen? Kijk dan hier voor meer informatie over NIMA Opleidingen in Digital Marketing. Deze worden afgesloten met een NIMA Diploma.

Samengevat

– 5 sessies van 3 uur over specifieke topics, na werktijd;
– De sessies worden gegeven door verschillende vakexperts;
– Persoonlijke begeleiding door een coach tijdens de leergang;
– Direct kennis toepassen door werk aan eigen case.

Toekomstige events in deze event series

13 december 2017 17:3017 januari 2018 17:3024 januari 2018 17:3031 januari 2018 17:30

AANTAL PE PUNTEN

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Directeur Engagement Media

    Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben is Antal in 2009 Engagement Media, bureau voor content marketing, sociale business en community management gestart. Hij helpt organisaties met de implementatie van social business, social media & content marketing. Zijn publicaties gaan over de impact van sociale technologie op organisaties, engagement marketing, social business, de deeleconomie, communitymanagement en contentmarketing.

    Directeur Engagement Media

  • Kirsten Jassies

    Kirsten Jassies

    Social Content Strateeg

    Kirsten Jassies (JustK ) coacht individuen en groepen/afdelingen op gebied van contentstrategie en contentcreatie voor sites, blogs en social media. Wat is goede content voor jouw doelgroep, en op welk kanaal kun jij je doelen het beste behalen? Daarnaast stelt ze ook content strategieën op voor merken en geeft ze trainingen en workshops.

    Social Content Strateeg

  • Martijn Holtes

    Martijn Holtes

    Specialist in Social Selling | Social Business | Online Marketing | Content Marketing

    Martijn geeft strategisch advies over de inzet van content om betere vindbaarheid en zichtbaarheid te creëren onder de doelgroep. Daarnaast geeft hij praktische ondersteuning bij de uitvoer van een online strategie (interim of op abonnementsbasis) en fungeert hij als sparringpartner voor alle online marketing en social media vraagstukken.

    Specialist in Social Selling | Social Business | Online Marketing | Content Marketing

  • Mischa Coster

    Mischa Coster

    Director of Consulting en mede-oprichter van Grey Matters

    Mischa Coster is zelfstandig mediapsycholoog. Hij helpt klanten en relaties bij het benutten en herkennen van sociaalpsychologische media- en beïnvloedingstechnieken bij de strategievorming en uitvoering van hun marketingactiviteiten. Hij richt zich op vraagstukken, op het raakvlak van online media, psychologie, techniek en gedragsverandering.

    Director of Consulting en mede-oprichter van Grey Matters

  • Tom de Bruyne

    Tom de Bruyne

    Sue Amsterdam

    Tom is partner en co-founder van het reclamebureau SUE Amsterdam. Hij is een expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie en marketing innovatie. Tom is fellow aan de KULeuven, en gastdocent op o.a. de Rotterdam School of Management en de Willem de Kooning Academie. Daarnaast schrijft hij een maandelijkse column over gedragsontwerp voor het Tijdschrift voor Marketing en gaf hij eerder een Tedxtalk over dit onderwerp. Tom de Bruyne is tijdens de NIMA Mastercourse Digital beoordeeld met een 8.5. Kenmerken die hij kreeg van de deelnemers waren: enthousiast, gedreven, inspiratie, blijft bij zichzelf en heeft een boeiende boodschap.

    Sue Amsterdam

  • Wilbert Pot

    Wilbert Pot

    Eigenaar en Online Business Strateeg / Optimalisatie Expert bij The Next Steps

    Wilbert heeft 15 jaar professionele ervaring op het snijvlak van business development, strategische marketing en datagedreven optimalisatie. Zijn grote drijfveer is mensen en organisaties helpen in het bereiken van hun doelen en het creëren van meerwaarde. Hij begeleid bedrijven in: ✔ Onderzoek – De juiste data, tools en aanpak te hanteren om te komen tot inzichten over consumentengedrag en dit te vertalen naar betere functionaliteiten en communicatie. ✔ Organiseren – Structuur aanbrengen in online organisatie / teams en mensen leren om data gedreven beslissen te nemen, sneller te leren en de online aanwezigheid te verbeteren. ✔ Ontwerp: Ontwikkelen van ideeën, flows en multichannel strategieën met als resultaat een betere user interface / experience en meer business. ✔ Optimaliseren: A/B en multivariate testen om snel de conversie, leads en klanttevredenheid te laten groeien.

    Eigenaar en Online Business Strateeg / Optimalisatie Expert bij The Next Steps

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X