Mastercourse Digital Marketing 2.0 - terug van weggeweest!

november, 2020

05nov17:3021:00Mastercourse: Digital MarketingIn vijf avonden up-to-date over de laatste ontwikkelingen in dit vakgebiedSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member ‚ā¨ 950 (excl. btw) Normaal tarief ‚ā¨ 1.150 (excl. btw) Nu online en dus ‚ā¨ 50 voordeliger!

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

Microsoft Teams

Online

Investering

NIMA Member ‚ā¨ 950 (excl. btw)

Normaal tarief ‚ā¨ 1.150 (excl. btw)

Nu online en dus ‚ā¨ 50 voordeliger!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar ‚ā¨ 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wegens succes herhalen we de Mastercourse Digital Marketing in het najaar van 2020!

Digital Marketing Mastercourse

Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Marketing zonder digital is niet meer voor te stellen. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek bepalend zijn voor digital. NIMA organiseert vijf avonden waarbij je in een aantal sessies helemaal up-to-date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.

De thema’s per avond worden uitgebreid behandeld.

Programma

Om 18.00 uur gaat de sessie online van start en omstreeks 21.15 uur sluiten we de avond af.

Donderdag 5 november: Content door Antal de Waij
Antal de Waij, bestsellerauteur van het boek Content! Zuurstof voor je klanten bespreekt deze avond het strategisch fundament en geeft context aan deze mastercourse. Daarnaast geeft hij je “zuurstof” voor je contentmarketing strategie. Naast handig bruikbare modellen zoals het contentmarketing canvas model praat hij je bij over de belangrijkste contentmarketing trends voor 2020 en geeft hij praktische tips die je de volgende dag al kunt gebruiken voor je eigen contentmarketing activiteiten.

Donderdag 12 november: Psychologie door Mischa Coster
Mischa Coster is mediapsycholoog en gespecialiseerd in gedragsbe√Įnvloeding. Hij vertelt je in deze sessie tot in detail hoe je je content, advies, vraag en calls to action zo overtuigend mogelijk maakt. Hierdoor bereik je meer in termen van gedrag van je doelgroep en dat is uiteindelijk toch wat je wilt! In deze sessie komen de be√Įnvloedingscategorie√ęn priming, pricing & persuading aan bod. Wetenschappelijk onderbouwd, met voorbeelden uit de (online) marketing praktijk!

Donderdag 26 november: Social & Influencers door Kirsten Jassies & Marjolein Bongers
Social
Dat Social belangrijk is wist je al. Maar waar de (verborgen) kansen voor jou als marketeer liggen wellicht niet. Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de laatste trends, hoe jij je collega’s meekrijgt om meer en betere content voor social media aan te leveren en hoe social media bijdraagt aan jouw overall digital marketing strategie.
Influencers
Influencers dragen bij aan het versterken van merkbekendheid, groei van gebruikers, aankoopbereidheid, downloads en directe verkopen. Influencermarketing is here to stay, ondanks alle negatieve berichten in media de afgelopen jaren. Wat je nu precies betaald aan een influencer en wat het je oplevert staat nog altijd ter discussie, terwijl het voor een groot deel meetbaar gemaakt kan worden. In de sessie bespreken we aan de hand van goede en minder goede voorbeelden hoe je de juiste influencers vindt en inzet voor de bekendheid van jouw merk of bedrijf. En wat het je kost en oplevert.

Donderdag 3 december: Advertising door Peter Minkjan
Peter Minkjan is social video strateeg met ruime kennis van online advertising op meerdere platformen. In deze sessie legt hij haarfijn uit hoe je effectief kan adverteren op Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn en Twitter. Wat zijn de sterke en zwakke punten van ieder netwerk en hoe verschillen ze van elkaar in targeting en advertentieformaten? Naast de laatste ontwikkelingen en toekomstige trends is er ook ruim aandacht voor praktische tips, tools en voorbeelden. Na deze sessie ben je helemaal op de hoogte en in staat om gelijk meer resultaat uit jouw campagnes te halen.

Donderdag 10 december: Data en testen door Wilbert Pot
Wilbert is digitaal strateeg en helpt al ruim 15 jaar organisaties om met data beter inzicht te krijgen in gebruikerservaring. Hij ondersteunt hen data gedreven beslissingen te maken hoe klanten online beter van dienst te zijn en zo groei in conversie en bedrijfsresultaat te optimaliseren. In deze sessie bespreekt hij, doorspekt met praktijkvoorbeelden, hoe je vanuit data een betere doorvertaling maakt naar evidence-based marketing tactieken en met experimenten strategische groei realiseert.

Wil je je vakkennis en vaardigheden in Digital Marketing verder verdiepen? Kijk dan hier voor meer informatie over NIMA Opleidingen in Digital Marketing. Deze worden afgesloten met een NIMA Diploma.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Directeur Engagement Media

    Na ruim 12 jaar bij multinationale internetondernemingen gewerkt te hebben, is Antal in 2009 Engagement Media gestart. Een bureau voor contentmarketing, sociale business en community management. Hij helpt organisaties met de implementatie van social business, social media & contentmarketing. Zijn publicaties gaan over de impact van sociale technologie op organisaties, engagement marketing, social business, de deeleconomie, communitymanagement en contentmarketing.

    Directeur Engagement Media

  • Kirsten Jassies

    Kirsten Jassies

    Social Content Strateeg

    Kirsten Jassies (JustK ) coacht individuen en groepen/afdelingen op gebied van contentstrategie en contentcreatie voor sites, blogs en social media. Wat is goede content voor jouw doelgroep, en op welk kanaal kun jij je doelen het beste behalen? Daarnaast stelt ze ook content strategie√ęn op voor merken en geeft ze trainingen en workshops.

    Social Content Strateeg

  • Marjolein Bongers

    Marjolein Bongers

    Eigenaar - House of Social Media

    Marjolein Bongers is een zeer ervaren LinkedIn trainer- en spreker en auteur van de bestseller LinkedIn Power -Ontdek de Superkracht van LinkedIn-. Marjolein is officieel ambassadeur van LinkedIn Benelux en is sinds 2010 eigenaresse van House of Social Media.

    Eigenaar - House of Social Media

  • Mischa Coster

    Mischa Coster

    Chief Psychology Officer - Grey Matters

    Mischa Coster is zelfstandig mediapsycholoog. Hij helpt klanten en relaties bij het benutten en herkennen van sociaalpsychologische media- en be√Įnvloedingstechnieken bij de strategievorming en uitvoering van hun marketingactiviteiten. Hij richt zich op vraagstukken, op het raakvlak van online media, psychologie, techniek en gedragsverandering.

    Chief Psychology Officer - Grey Matters

  • Peter Minkjan

    Peter Minkjan

    Social Media Strategist - 5PM

    Peter Minkjan is zijn werkzame carrière tien jaar geleden begonnen als zoekmachinemarketingconsultant. Enkele jaren later was hij een van de eersten in Nederland die zich specialiseerde in Facebook-marketing en hielp hij partijen als de Bijenkorf en RTL met hun social mediastrategie. Sinds 2018 heeft hij YouTube als focus en is hij mede-oprichter van 5PM. Een YouTube Strategy & Services agency dat uitgevers en merken helpt om YouTube succesvol in te zetten. 5PM zorgt voor meer views, kijktijd, advertentieomzet, leads en conversies. Dit doet het bureau door hun klanten te helpen met hun content-, distributie- en conversiestrategie, de bestaande content te optimaliseren en slim te distribueren, en op basis van data-gedreven-inzichten content te ontwikkelen.

    Social Media Strategist - 5PM

  • Wilbert Pot

    Wilbert Pot

    Eigenaar en Online Business Strateeg / Optimalisatie Expert bij The Next Steps

    Wilbert is digitaal strateeg en helpt al ruim 15 jaar organisaties om met data beter inzicht te krijgen in gebruikerservaring. Hij ondersteunt hen datagedreven beslissingen te maken hoe klanten online beter van dienst te zijn en zo groei in conversie en bedrijfsresultaat te optimaliseren. In deze sessie bespreekt hij doorspekt met praktijkvoorbeelden hoe je vanuit data een betere doorvertaling maakt naar evidence-based marketing tactieken en met experimenten strategische groei realiseert.

    Eigenaar en Online Business Strateeg / Optimalisatie Expert bij The Next Steps

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X