Zet jouw digitale marketingstrategie op bij NIMA in vijf avonden!

september, 2020

02sep17:3021:00UitgelichtMastercourse: Digitale MarketingstrategieVerhoog jouw digital marketing performanceSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 1.000 (excl. btw) Normaal tarief € 1.200 (excl. btw) Inclusief dinerbuffet en op de laatste avond een borrel!

Tijd

(Woensdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NBC congrescentrum

Blokhoeve 1, 3438 LC, Nieuwegein

Investering

NIMA Member € 1.000 (excl. btw)

Normaal tarief € 1.200 (excl. btw)

Inclusief dinerbuffet en op de laatste avond een borrel!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt binnen het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Exclusieve sessie voor maximaal 12 deelnemers!

Iedereen weet inmiddels dat de digitale marketingmix van groot belang is binnen de totale marketingstrategie. Er is echter vaak een tekort aan kennis omtrent de mogelijkheden en het opzetten van een effectieve digitale marketingstrategie. Door kennis op te doen omtrent alle ontwikkelingen worden de deelnemers in staat om een effectieve digitale marketingstrategie uit te werken.

Veel marketeers hebben moeite om een digitale marketingstrategie te ontwikkelen. Zij lopen tegen de volgende problemen aan:

  • Hoe past de digitale marketingstrategie in mijn totale marketingstrategie?
  • Hoe kan ik inspelen op mijn offline media?
  • Moet ik investeren in branding of juist in performance-kanalen?
  • Hoe kan ik deze kanalen optimaal verbinden?
  • Welke inzichten uit data kan ik meenemen in mijn digitale strategie?
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn resultaat op de juiste manier meet?
  • Hoe steek ik mijn communicatie effectief in om mijn (online) doelstellingen te bereiken?

Tijdens deze masterclass van vijf avonden komen dit soort vragen uitgebreid aan bod. En gaan we hier een antwoord op vinden.

Programma

Iedere avond starten we vanaf 17.30 uur met een dinerbuffet. Om 18.00 uur gaat de sessie van start en omstreeks 21.15 uur sluiten we de avond af.

Woensdag 2 september: Introductie digitale marketingstrategie
Een effectieve digitale marketingstrategie begint bij het selecteren en toepassen van het juiste model. Aan de hand van het REAN-model leer je hoe jij gestructureerd een digitale marketingstrategie kan opzetten. Van merkbeleving naar performance. Van branding naar sales. Het REAN-model vormt vervolgens de rode draad door de rest van de cursus.

Woensdag 9 september: Jouw digitale customer journey uitwerken
Ook binnen het digitale marketinglandschap staat de customer journey centraal. Data maakt het namelijk mogelijk om alle stappen in de (online) aankoopproces nauwlettend te volgen om zo een profiel op te kunnen maken van jouw doelgroep(en). Vervolgens leer je hoe jij de digitale marketingkanalen hierop aan kan sluiten. Dit geldt voor zowel de branding als performance-marketing.

Woensdag 16 september: Jouw performance kanalen effectief inzetten
Nu jouw brandingstrategie staat is het van belang om de merkimpact om te zetten tot harde cijfers. Gedurende de performance sessies leer jij welke performance kanalen beschikbaar zijn en hoe jij deze optimaal kan inzetten om jouw doelstelling te behalen. Ook delen wij hier inzichten in de tooling en mogelijkheden om jouw performance te kunnen meten om zo jouw campagne goed te kunnen evalueren.

Woensdag 23 september:Data driven branding
Gedurende deze avond krijg je een stoomcursus ‘data driven branding’. In deze verkorte versie van de Masterlass Data Driven Branding leer je hoe het digitale brandinglandschap eruit ziet, wat de mogelijkheden zijn en hoe jij deze kan inzetten om een brandingstrategie te voeren die aantoonbaar bijdraagt aan jouw performance. Dit in aanvulling op jouw traditionele marketing inzet.

Woensdag 30 september: Digitale marketing strategie uitwerken
Nu alle kennis in huis is, wordt het tijd om daad bij woord te voegen. Om je alvast op weg te helpen zal deze sessie gericht zijn om gezamenlijk jouw digitale marketingstrategie vorm te geven. Hierin zullen alle learnings vanuit de voorgaande sessies aan bod zullen komen.

Aan het eind van deze mastercourse heb je een houvast ontwikkeld bij het uitdenken van de digitale marketingstrategie, is het duidelijk hoe data effectief kan worden ingezet voor het maken van een jaarplan en heb je kennis over verschillende online branding- en saleskanalen.

Voor wie is deze mastercourse bedoeld?

Marketeers, e-commerce managers, omnichannel managers en/of marketingmanagers.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Dennis Reus

    Dennis Reus

    Digital Advertising Consultant | Display - Trafficbuilders

    Dennis is werkzaam bij Traffic Builders als Digital Advertising Consultant Display. Hij houdt het overzicht tussen verschillende complexe display-campagnes en is het aanspreekpunt voor key-accounts en discipline-overstijgende opdrachten.

    Digital Advertising Consultant | Display - Trafficbuilders

  • Felipe Wesbonk

    Felipe Wesbonk

    Digital Strategy Consultant - Traffic Builders

    Felipe is een gedreven e-commerce strateeg met een ruime ervaring in datadriven online marketing. Hij is sinds het jaar 2000 werkzaam in online marketing en was in eerdere functies verantwoordelijk voor het bedenken, realiseren en succesvol maken van diverse online activiteiten met name gericht op B2C e-commerce. Sinds 2011 werkzaam bij digital marketingbureau Traffic Builders. Eerst als Productmanager Digital Analytics, later als digital strateeg. In deze rol zet hij de online marketing strategie uit voor uiteenlopende organisaties en is hij aanspreekpunt voor strategische vraagstukken.

    Digital Strategy Consultant - Traffic Builders

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X